Tuosta tulikin mieleeni. Talonyhtiön vuokralaistoimikunta sekä hallitus vääntävät nyt kättä siitä, saako talonyhtiön parkkipaikalle laittaa myös polkupyörän. Tavarapyörällä sen ymmärrän vielä, mutta luvassa ongelmia. Kuka uskaltaa jättää tavarapyörän parkkiin, jonka hinta on siellä 2600 - 3500 euroa. Tuommoinen menee kaupaksi nopeasti tonnilla.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Mikä on parkkiruutu?
nainen ja fillari
Löysin kuplan
Pro skater
matkakissa
pois alta jaffat tulloo
läskipaska
Pientä laittoo vailla -96 sevi väni myynnissä
Normaalia ruotsissa
Paskalla
Yugoslavian erikoisyksikkö
metrimitta
kyllä se kestää
"Tulin vain hakemaan ajolupani toimistolta"
Tärkeä hetki :3
läski jumissa
Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän