Vihreitä kuuleja makkarassa. Maistuisi sullekkin Vihreitä kuuleja makkarassa. Maistuisi sullekkin
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
Koulun keittiö Koulun keittiö
NEIN..dis mein NEIN..dis mein
Vammaset ei ymmärrä Vammaset ei ymmärrä
Haluais olla jotain ihan muuta Haluais olla jotain ihan muuta
Kuvakommentti Kuvakommentti
Bender-Grilli Bender-Grilli
För helvete! För helvete!
Ei pysy housuis Ei pysy housuis
Kakkuresepti Kakkuresepti
Boss Boss
Lampaat kulkee sisällä Lampaat kulkee sisällä
Jonnet ei tajua Jonnet ei tajua
Cultured Cat Cultured Cat
Lääkärin määräys Lääkärin määräys
Mikä mies se semmonen on? Mikä mies se semmonen on?
Sampo Sampo
Parkour jäbä Parkour jäbä
Tissit Tissit
Uimakolo Uimakolo
Tehty mikä tehty ja hauskaa oli Tehty mikä tehty ja hauskaa oli
Ammattimaiseen viihdekäyttöön Ammattimaiseen viihdekäyttöön
Valoshow Valoshow
 783 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.16 MB, 2 tiedostoa, 14.11.2021 04:03:03
[ + 3 - | ]

Pinja Vuorinen vasemmistonuorten pj

[58505] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [594x812] [] []
tiedosto-1.jpg
[58504] [tiedosto-2.jpg] [0.08 MB] [592x875] [] []
tiedosto-2.jpg

vasemmisto

(216)  · 

vasemmistonuoret

14.11.2021 06:29:22
#516098 [+3] Piilota Suosittele

Voihan peijooni sentään.
En ole kaljuuntuva.
En insinööri.
En pukumies. (Lasketaanko farkut ja kauluspaita puvuksi?)
Aurinkolaseja tahi lippalakkia en käytä. (Suojalasit ovat kyllä tummat kesällä.)
En ole myöskään "vaaleaihoinen ", vaan väritykseltäni lähemmäs pronssia, mutta musta on silti musta ja joka käyttäytyy kuin neekeri on edelleen neekeri.

14.11.2021 10:21:04
#516111 [+4] Piilota Suosittele

Hirveän sekava ulostus / oksennus pinjalla.
Oliko tarkoitus tehdä kommentoijista kollaasi ja todistaa että he ovat"kaljuuntuvia pukumies insinöörejä"?
Ainakaan alin rivi 1 vasemmalta, Tuomas Enbuske ei ole mikään insinööri.
Lisäksi pari herraa on vain 2 vuotta 24-v pinjaa vanhempia, eikä näistä kollaasin herroista edes puolet näytä kärsivän kaljuuntumisesta.
Joten Pinja, syö ne lääkkeet äläkä ole apina niinkuin edeltäjäsi Liban Sheikh.

14.11.2021 16:55:33
#516185 [+4] Piilota Suosittele

Taas yksi misandristi nousukas politiikassa lisää?

Miesviha on kivan trendikästä. Samalla sanotaan, että kaikkia pitää suvaita ja ymmärtää.
Kovin ristiriitaisia ovat nämä nousukkaat.

14.11.2021 20:33:39
#516280 [+-] Piilota Suosittele

>>516098

En ole kaljuuntuva.


Voisit olla

En insinööri.


Voisit olla

En pukumies.


Voisit olla

Aurinkolaseja tahi lippalakkia en käytä.

En ole myöskään "vaaleaihoinen ", vaan väritykseltäni lähemmäs pronssi


Prossi on perinteisesti voitettu. Hopea olisi häviö.

[ 10 viestiä | ]