En tiedä En tiedä
The virging american trans vs The chan brazilian tranny The virging american trans vs The chan brazilian tranny
ilmeikästä ilmeikästä
False Positive - Specimen (2/3) False Positive - Specimen (2/3)
Kerrassaan miehekästä Kerrassaan miehekästä
Liian myöhäistä paeta ikkunasta >:3 Liian myöhäistä paeta ikkunasta >:3
Psykoosimittari Psykoosimittari
Mielensä toisten puolesta pahoittanut servattu Mielensä toisten puolesta pahoittanut servattu
Päivän tietopläjäys Päivän tietopläjäys
Kusitauko Kusitauko
False Positive - Redeem (1/2) False Positive - Redeem (1/2)
Sinä mätänevä emätin-eruptio Sinä mätänevä emätin-eruptio
Otti osumaa Otti osumaa
Yomawari: Night Alone (suosittelen ekat 3min ainakin) Yomawari: Night Alone (suosittelen ekat 3min ainakin)
Violence is usually the answer Violence is usually the answer
Hieno lelu tulevalle kouluampujalle Hieno lelu tulevalle kouluampujalle
Titanic OC Titanic OC
Mitä tapahtuu kokoelmalleni? Mitä tapahtuu kokoelmalleni?
Nätti likka Nätti likka
False Positive - Found In His Hand (2/2) False Positive - Found In His Hand (2/2)
Murtumapiste Murtumapiste
Hyvä Dave Hyvä Dave
Laitnta rukaa Laitnta rukaa
Mieleni täyttyy ankoista Mieleni täyttyy ankoista
 840 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 13.11.2021 20:02:04
[ + 0 | ]

hatsapuri eli georgialainen juustoleipä

[58463] [Ville-Haapasalo2-scaled.jpg] [0.49 MB] [1707x2560] [] []
Ville-Haapasalo2-scaled.jpg

hatsapuri

(16)  · 

ville haapasalo

(9)  · 

(149)
13.11.2021 20:17:29
#515951 [+1] Piilota Suosittele

Siis leipää jonka päälle on sulatettu juustoa? Wowaweewah! Empä olis ikinä tollasta hoksannu. Kyllä on siis eksoottista

13.11.2021 20:57:44
#515981 [+1] Piilota Suosittele

Leipä jossa juustoa seassa, paistettu ja hinta 12€.
100 metrin päässä, eri suunnissa tosin 2 kebab pizzeriaa joissa 3 täytteen pizza 7-8€, kebabit 6-9€, myös BK alle 200m päässä ja sieltä saa jo 10€:lla vaikka 2 whopper ateriaa, kun niihin ottaa isot ranskikset+dipit, niin 12€ mennyt ja saa olla aika läski-sami että pystyy kerralla yksin ne vetämään.
Tämä siis pikaruoka vertailuna,kun ei pysty ymmärtämään miten tuollainen rasva + suola känkky maksaa 12€.

13.11.2021 21:09:52
#515989 [+-] Piilota Suosittele

>>515981 pitää olla kyllä aika läskisami jos mitään noista paskoista syö enemmän kun kerran viikossa. ja joo en kyllä itekkään tajuu tota hintaa ois kyllä tehnyt mieli maistaa mutta en mistään pakaste paskasta maksa noin paljoa

[ 4 viestiä | ]