Vänkäri Vänkäri
NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia
No one rides for free No one rides for free
Viimein Viimein
Paskat täytteet Paskat täytteet
R.I.P. Matti R.I.P. Matti
Party Boy Biitti Party Boy Biitti
Talvella autoilussa on omat erityiset haasteensa Talvella autoilussa on omat erityiset haasteensa
jonain päivänä.. jonain päivänä..
törkyturpa pelaamassa törkyturpa pelaamassa
AR - Anonyymit Rasistit AR - Anonyymit Rasistit
Rotukissan luominen Rotukissan luominen
3.5 tuuman disketti 3.5 tuuman disketti
"Ja terapia maksetaan omasta taskusta" "Ja terapia maksetaan omasta taskusta"
Varusteet kohillaan Varusteet kohillaan
cat & McNuggets cat & McNuggets
kissojen taivas kissojen taivas
musta kuva uimassa musta kuva uimassa
KUSIKUSIKUSIPISU KUSIKUSIKUSIPISU
faneja faneja
Jännittävää Jännittävää
Jytää Jytää
"Joko nyt on aamu?" :3 "Joko nyt on aamu?" :3
good boy machine good boy machine
 652 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.71 MB, 2 tiedostoa, 10.11.2021 18:34:50
[ + 1 | ]

Yle propagandaa taas 9.

[58345] [20211110_173246.jpg.png] [0.05 MB] [600x300] [] []
20211110_173246.jpg.png
[58344] [Screenshot_20211110-173241_Twitter.jpg] [0.66 MB] [1080x1340] [] []
Screenshot_20211110-173241_Twitter.jpg

veronmaksaja

(8)  · 

ohoh

10.11.2021 18:37:47
#514980 [+1] Piilota Suosittele

Ette sitten varmaan nauti poliisista, palokunnasta, koulutuksesta ettekä terveydenhuollosta, kun ei verot kelpaa.

10.11.2021 20:20:11
#515017 [+5] Piilota Suosittele

Ihme juttu, kuinka aina Yle löytää juuri nämä kaverit haastatteluihinsa.

Ylessä ei oman kuplan ulkopuolelle uskalleta lähteä - tai jos lähdetään, niin mustamaalausmielellä.

11.11.2021 03:07:56
#515142 [+-] Piilota Suosittele

>>514980

En oikeastaan ole niin tyhmä, että olisin tarvfinnut heidän palveluksiaan. Ilmeisesti vasemmisto-demariporukka polttaa ja tuhoaa toisten omaisuutta, että on pakko turvautua semmoiseen palveluun, jota ei edes tarvitse.

Ei itsensä, mutta vasemmisto-demaripuolen tekojen tähden. Ettei muille käy huonosti.

[ 6 viestiä | ]