PäästäniSaatana PäästäniSaatana
uudenvuodentoivotukse venäjällä uudenvuodentoivotukse venäjällä
täs sarjikses pitää tietää kulttuurei ja falafel täs sarjikses pitää tietää kulttuurei ja falafel
Sanokaa "mau!" Sanokaa "mau!"
Pikku Kakkonen Pikku Kakkonen
Olympiaurheilija. Olympiaurheilija.
Läppäri hyötykäytössä Läppäri hyötykäytössä
Ristus Ristus
pat pat
Krjukovin kanavan ranta Krjukovin kanavan ranta
Silmäluomia kutittaa Silmäluomia kutittaa
Hönö rikastunu Hönö rikastunu
muovikärki hmr muovikärki hmr
Ai... huomenta? Ai... huomenta?
Venäläinen keksintö Venäläinen keksintö
Täysillä pleksiin Täysillä pleksiin
Päivän safkat Päivän safkat
Elukasta lähtee suolet Elukasta lähtee suolet
Hönö Hönö
Hyvivointivaltio Hyvivointivaltio
päivän biisi & kuvakommentin päivän biisi & kuvakommentin
Phonothek - Mudra Phonothek - Mudra
Hapansilakkaa Hapansilakkaa
Jotain jotain mutsivitsi Jotain jotain mutsivitsi
 835 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 31.10.2021 15:09:04
[ + 3 | ]

Monikulttuuri

[57968] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [602x416] [] []
tiedosto.jpg

monikulttuuri

(8)
31.10.2021 16:54:43
#512032 [+3] Piilota Suosittele

Juu ei kun ihan pieleen...
Auto on ruotsi /hollannista.
Viina & lonkero suomesta, olut mieluiten tsekistä.
Pizza (pakaste) norjasta / alankomaista.
Kebabia ei maha oikein kestä.
Tämän maan demokratia on joku paikallinen sovellus jossa haisee sosialismi.
Kahvini on keniasta tai välillä costa ricasta.
Elokuvat jota viimeksi katsoin ovat yhteis eurooppalaisia tuotantoja.
Teeni on tansaniasta ja juon sitä harvoin.
Paitani on made in UK (wtf? yllätti jopa minut).
Auton voitelu öljy on intian niemimaalta / turkmenistanista.
Auton poltto aine on jalostettu tod.näköisesti venäläisestä öljystä.
Elektroniikka (viihde) on saksa, korea, ranska, japani ja kiinalaista.
Numerot on arabi peräisiä juu.
Käyttämäni kirjaimet on suurimmaksi osaksi peräisin latinasta juu.

Totta kai mä valitan naapurista jos se ei osaa käyttäytyä sääntöjen, lakien ja hyvien tapojen mukaan, ihan sama onko kyseessä kantasuomalainen, nisti, juoppo, hullu, mustalainen, maahanmuuttaja, pakolainen, eläin, avaruusolento, saamelainen niin valitus lähtee heti kun perseilee, suomenruotsalaisesta voisin jopa tekaista valituksia ettei tarvitsisi kuulla vahingossakaan sitä mongerrusta...

31.10.2021 19:37:16
#512066 [+4] Piilota Suosittele

Juuri ollut paikallisissa FB-ryhmissä ja jo lehdissäkin juttua siitä, kuinka melko lähellä olevan alueen kauppakeskuksessa on alettu ryöstämään maahanmuuttajajengien toimesta nuoria.

Ovat piirittäneet (n. 10 maahanmuuttajan jengi) pysäköintihallissa nuoria ryöstäen heidät ja on ollut tapauksia ihan kauppakeskuksen käytävilläkin jo.

Toisten pitää pakkomielteisesti puolustella tällaista käyttäytymistä, ummistaa omat silmänsä ja yrittää saada muutkin ummistamaan silmät ongelmilta ja syyttää asiaan muutosta vaativia rasisteiksi. Näiden ihmisten syytä ovat Ruotsin tilanne ja se, että Suomi on todella kovalla vauhdilla matkalla samaan.

01.11.2021 18:23:18
#512308 [+1] Piilota Suosittele

>>512283 Ite se tän kuva o tänne lisänny. Ja se on uhkaillu mun henkee ja lupaillu palkkioit mun nimest ja osotteest jote jos mä pyydän sitä vähä rauhottumaa noide tupliensa kans nii se o aika pient

[ 12 viestiä | ]