Rasismi Rasismi
Beep beep motherfuck Beep beep motherfuck
Tuet tulille Tuet tulille
Sisustus Sisustus
Mikä sieltä tulee Mikä sieltä tulee
Ruotsi Ruotsi
like a buzz like a buzz
Bileet! Bileet!
Melkkein näkkyy Melkkein näkkyy
dissosiointi dissosiointi
Mun uus sisäkkö Mun uus sisäkkö
Noottikriisi Noottikriisi
nannaa nannaa
Päiväkotivierailu... Päiväkotivierailu...
Pixar esittää Pixar esittää
Pepander Pepander
apu apu apustus apu apu apustus
Darwin ja Karma ovat kaveruksia Darwin ja Karma ovat kaveruksia
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Kukaan ei omista normaalia tuolia KH-sarjassa Kukaan ei omista normaalia tuolia KH-sarjassa
Nännit Nännit
*Hamf* *Hamf*
Jumal x10 Lavis - Huutista Jumal x10 Lavis - Huutista
Aina kun käyt kusella, joku katsoo Aina kun käyt kusella, joku katsoo
 1 270 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.53 MB, 1 tiedosto, 20.10.2021 00:21:46
[ + 11 - | ]

pampulla ojennukseen

[57576] [punikkia-pampulla.mp4] [1.53 MB] [853x480] [] []

punikki

(5)  · 

kommunisti

(91)  · 

pamppu

 · 

pekka siitoin

(35)
20.10.2021 03:00:26
#509287 [+4] Piilota Suosittele

Väkivalta lopettaa aika tehokkaasti.
Muistan kun oma sähköopettajani kertoi mitä tekivät parkkipaikoilla varastavalle porukalle. Niin lähti autostereot ja kaikki. Jäivät väijyyn talon porukalla ja kun näkivät, että rupeavat työn touhuun niin kävivät kiinni. Ottivat yhden kiinni ja hakkasivat. Päästivät sitten menemään, mutta ei ennenkuin saivat tiedon missä kyseinen jäbä asuu.

Lopuksi kerrottiin, että jos näistä autoista jotain vielä katoaa se olet sinä joka turpaan saa. Aivan sama oletko keikalla mukana. Sinä saat turpaasi.

Ei tulleet enää sille parkkipaikalle. Autot saivat olla rauhassa.
Kansalaishoidettuna on paljon tehokkaampi kuin valtion tuoma virkavalta. Kiinnioton jälkeen tekevät uudestaan ja uudestaan.

20.10.2021 20:12:44
#509420 [+1] Piilota Suosittele

>>509287
Nykyään valitettavasti some ja pari julkaistua valokuvaa aiheuttaa helposti pahoinpitelysyytteet tuollaisesta, vaikka tuollaisissa tapauksissa kunnon selkäsauna on paljon tehokkaampi keino ilkivaltaa ja varastamista vastaan kuin kalut ranteisiin, yö tai kaksi häkissä ja kevyt sakko <joka kuitenkin jää veronmaksajien maksettavaksi, koska loisiva sossurotta tekijänä tod.näk.). Onneksi asustelen itse sen verran syrjässä, että täällä uskaltaisi jo ihan korpioikeutta käyttää :D

[ 3 viestiä | ]