vinossa22 vinossa22
Äiti kato, siisti kuva Äiti kato, siisti kuva
Kissakoktail Kissakoktail
Ilmastopelastus Ilmastopelastus
Kompastu Kompastu
Löysi vettä :p Löysi vettä :p
Voi ei Voi ei
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
:( :(
Pimeässä loistaa tölkki ja läski jonne juomassa siitä Pimeässä loistaa tölkki ja läski jonne juomassa siitä
Yksisilmäinen hirviö Yksisilmäinen hirviö
"Metrimortti" näyttää tuiman rötväyksen :3 "Metrimortti" näyttää tuiman rötväyksen :3
korvapora korvapora
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Jos tiedät mitä tarkoitan ;) Jos tiedät mitä tarkoitan ;)
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
marinaadinmaistelija22 marinaadinmaistelija22
Volmari85 "Rölli" runoilee Volmari85 "Rölli" runoilee
Olen täällä sinua varten Olen täällä sinua varten
Luolaston Oulu-miitti Luolaston Oulu-miitti
jiiiiipppiiiih jiiiiipppiiiih
vielä 5 minuuttia vielä 5 minuuttia
Kunnioitus on loputon Kunnioitus on loputon
Nii saatana Nii saatana
 778 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 10.10.2021 10:00:42
[ + 1 | ]

Väsy tuli

[57272] [uni.jpg] [0.07 MB] [710x896] [] []
uni.jpg

15.09.2024 08:17:00
#647385 [+-] Piilota Suosittele

On sitä oudompiakin tapauksia tullut nähtyä kun olin paikallisen kauppakeskuksen vartija/siivooja/myyjänä. Kerranki oli yks kääpiö vai mitä perkeleen lyhytkasvusia ne muka on nykyään, siis semmonen jottain pillunkarvan päälle metrinen. Se ilimesty vessan puolelta sinne kaupan puolelle niin kiinnitin huomiota siihen ku.. no kuka vittu ei kattois kummissaan kääpiötä? Eniten mua ihmetytti se ku se vähän aikaa pyörähti siinä karkkihyllyn ääressä selin muhun ja sen jälkeen lähti nelistämään portin ali pihalle saakka. Luulin sen perkeleen syöneen suklaata enkä osannu varautua siinä vaiheessa ku sain taklattua sen soratietä vasten. Verta ja ruskeaa ja sitä tuli myös sen syömäputkiston jättöpäädystäkin oikein perkeleellisesti rusahtaen ku mun +80 kilonen timmi kroppani lennähti heilauttaen vähän maitoa nännyköistä ja liukkaria klitasta ja missä helevetissä mää eikujoo luolastosa joo. SENSITIIVISYYSLUKIJAT! MARSUPILAMEJA! ANEKDOOTTIKONDOREITA! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *KRÖÄÖÖÖHÖHHH..* KRFGMG!!... mmmm mmmm.... hmmmmh... AAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGHHHHHHH!!!!

[ 4 viestiä | ]