Eka luolaston ansa Eka luolaston ansa
time to party time to party
Pako todellisuudesta Pako todellisuudesta
Life is Matrix Life is Matrix
läskivittuyllättyy.jpg läskivittuyllättyy.jpg
Sijaisemo ja pennut Sijaisemo ja pennut
Käytännöllinen Käytännöllinen
Mikään ei poista mitään Mikään ei poista mitään
epäsovelias tiedosto epäsovelias tiedosto
Eläinlääkärissä ;__; Eläinlääkärissä ;__;
Pylly :3 Pylly :3
The Doom Comic The Doom Comic
Stubb gonna fucc Stubb gonna fucc
moikka meen nukkuu moikka meen nukkuu
Läski-Paska miljonäärit Läski-Paska miljonäärit
Jeg Faller Jeg Faller
stand up slowly stand up slowly
Kännimässyjen todellinen sankari Kännimässyjen todellinen sankari
Näytin pihvini, vastaa mulle Näytin pihvini, vastaa mulle
Juomapullo Juomapullo
paska on nussittu paska on nussittu
chess chess
traumat traumat
Swamp of Evangelion Swamp of Evangelion
 737 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.10.2021 17:41:29
[ + 4 | ]

Kuin vanhoina hyvinä aikoina SNTL:ssä

[57171] [244527445_10159363088634788_4671654170714164345_n.jpg] [0.06 MB] [540x960] [] []
244527445_10159363088634788_4671654170714164345_n.jpg

neuvostoliitto

(97)  · 

brexit

(6)  · 

iso-britannia

 · 

pula-aika

06.10.2021 21:58:54
#506130 [+-] Piilota Suosittele

Oh no, brittifirmat ei oo halukkaita maksamaan joutavasta roskasta mitä myydään EU:ssa. Miten tästä selvitään, milloin heinäsirkat hyökkäävät syömään sadon kun ei ole kerran rekkakuskejakaan enää? .... Ai niin, tilaavat ite suoraan Kiinasta mitä haluavat ja alkavat maksaa käypää palkkaa kuskeille. Problem solved.

06.10.2021 22:08:12
#506133 [+-] Piilota Suosittele

>>506127

Heetkinen. Eikös britit liittyny tuossa keväällä johonki kauppajärjestöön mikä katto ainakin itä-aasian ja jopa vissiin jenkitkin? Ei ne yksin sentään oo jääneet. Ja vielä seki, että EU homot vinku ja vaikersi siitä, että Britit sano ettei EU laivastoilla oo mitään asiaa niiden aluevesille kalastamaan. EU halus, että tottakai pitää päästä, mutta ylähammasväki sano, että maksakaa sitten. Ei tainnu tulla sopua. Kostoksi EU sitten laitto tulleja ja ties mitä tariffeja briteille, mutta jos rehellisiä ollaan niin britit tarvii eeuuta yhtä paljon ku ryssät suomalaista juustoa. Kiva lisä, mutta ilmankin pärjää oikein mainiosti.

06.10.2021 23:34:18
#506143 [+2] Piilota Suosittele

>>506133 Niin ne venäjän pakotteet.
Pietarissa & Moskovassa löytää ihan ketju marketeistakin oltermannia ym suomalaisia kestojuustoja, tosin kilohinta taitaa pyöriä siinä 16€/kg koska salakuljetus lisä.
Mutta sitten löytyy kumman paljon valkovenäläisiä, moldovalaisia ja kalingradilaisia elintarvikkeita, jotka on todellisuudessa ostettu - roudattu EU:n itä-blokki maasta valkovenäjälle tai moldovaan ja pakattu siellä uusiksi venäläisillä tuoteselosteilla & pakkauksiin ja vot pietarilainen tatjana saa kenties tanskalaista possua joka teurastettiin, paloiteltiin puolassa, pakattiin Hrodnassa ja myytiin Yunonan torilla pietarissa.
Moskovassa Vasilli ostaa puolestaan pakaste vihannessekoitus pussin jonka pavut on italiasta, porkkanat puola-tsekki, sipuli saksasta ja tomaatti & paprika espanjasta, pilkottu & pakattu hollannissa / belgiassa roudattu Kisinoviin jossa uusipaketti ja päätyminen Auchanin jättimarkettiin podolskin kaupunginosaan moskovassa.

06.10.2021 23:44:05
#506144 [+-] Piilota Suosittele

>>506143

Näinpä. Nythän äiti aurinkoisemme tais ehotella, että estetään netissä pääsemästä ulkomaalasille peliluolille. Osa 1. Mene googleen. Osa 2. Näpytä free vpn. Osa 3. Pelaa jälleen. Aikaa menee minuutista pariin koko operaatioon. Tätä se on ku ideologiset idiootit ei tajua, että miten maailma oikeasti toimii.

[ 6 viestiä | ]