Ken on heistä kaikkein börhein. Ken on heistä kaikkein börhein.
Kaksipäinen poro Kaksipäinen poro
tulkoon jänis... ja jänis tuli tulkoon jänis... ja jänis tuli
Vittu saatana Vittu saatana
Liikaa harvinaisia mellejä Liikaa harvinaisia mellejä
Kenway räppää Kenway räppää
Neljäs ristiretki onnistui! Neljäs ristiretki onnistui!
I had a dream I was king :3 I had a dream I was king :3
Tunnel of Love Tunnel of Love
Pelastakaa linnut Pelastakaa linnut
Kaikki ovat erityisiä :) Kaikki ovat erityisiä :)
pari webmiä pari webmiä
Zanuff The Butcher 3/3 Zanuff The Butcher 3/3
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Suorituspaineet ovat valtavat Suorituspaineet ovat valtavat
;_; ;_;
Pierun musikaalisuus Pierun musikaalisuus
Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh
Mutsin dildo juuttunut hihaan Mutsin dildo juuttunut hihaan
Päivä puistossa Päivä puistossa
judaismi voimistuu judaismi voimistuu
gay gay
Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi
Kevyet helmat ja kesää odotellessa Kevyet helmat ja kesää odotellessa
 1 055 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.58 MB, 1 tiedosto, 02.10.2021 18:23:36
[ + 2 | ]

astui kamuunsa

[57097] [tiedosto.png] [1.58 MB] [1522x1076] [] []
tiedosto.png

hevonen

(95)  · 

tyttö

(452)
03.10.2021 16:51:04 | 16:53:40
#505499 [+3] Piilota Suosittele

>>505351 >>505374 nähtyäni videon missä japanilaisen naisen perse avataan ja ukko kaataa ämpäristä silakoita sinne perseeseen... sit se piereskeli ja niitä kaloja lenti sieltä perseestä joka paikkaan.... järkytyin ja postasin kyseisen videon luolastoon... moderaattori poisti sen eläinrääkkäyksenä....

04.10.2021 00:52:38
#505597 [+-] Piilota Suosittele

>>505595
Joo, se oli aika nävös ku eukko paskani kaloja. Vittu japanilaiset on sairaita, mutta kiinalaiset ei oo ehtineet vielä etes ihimisen tasolle. Ne perkeleet syö kaikkea mikä on liikkunu, liikkuu tai tulis liikkumaan. Kerran näin ku ne oli sitonu elävän aasin ja siitä ne oli sitten ilosina leikkelemässä palasia hehkuvilla raudoilla. Vitun kierosilimät vaan herkutteli samalla ku aasi huusi ku sy.. no, syötävä.

[ 9 viestiä | ]