Polpo Polpo
käsi toisen taskulla käsi toisen taskulla
:3 :3
Auttakaa nyt! Auttakaa nyt!
seksikäs tiedemisu seksikäs tiedemisu
Jotain saatu aikaiseksi. Jotain saatu aikaiseksi.
Ihana nainen Ihana nainen
Tilastoja tanskasta. Tilastoja tanskasta.
Repostnik luolastossa Repostnik luolastossa
Dick A clock Dick A clock
Lemon luck Lemon luck
Erikoinen pimputin Erikoinen pimputin
Apu Loiri Apu Loiri
Asshole rat Asshole rat
Iiriksellä on pointti Iiriksellä on pointti
Kaalo räppiä Kaalo räppiä
anne ohtamo anne ohtamo
Aki Aki
pankakke :D pankakke :D
Varianttikalenteri Varianttikalenteri
Pidä etäisyyttä Pidä etäisyyttä
Ruotsalainen munamankeli Ruotsalainen munamankeli
Reaktioni rokotevastaisista Reaktioni rokotevastaisista
pocahontas pocahontas
 1 209 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 21.09.2021 00:10:07
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 21.09.2021.
👑 Katsotuin 21.09.2021.

eläkeläisen turvapaikka

[56851] [elakelaisen_turvapaikka.png] [0.39 MB] [332x1134] [] []
elakelaisen_turvapaikka.png

turvapaikka

(7)  · 

eläkeläinen

(5)
21.09.2021 08:08:03
#502559 [+2] Piilota Suosittele

Kyseinen henkilö ei merkitse mitään suomelle. Ze ei enää tuota poliitikoille. Sen sijaan pakolainen tuottaa poliitikolle paljon rahaa.

21.09.2021 10:51:41
#502569 [+-] Piilota Suosittele

Mistä tulee käsitys, että Suomi tarjoaa turvapaikkaa sellaisille, jotka eivät ole hengenvaarassa tai muuten oikeasti turvapaikkaa tarvitse?

21.09.2021 13:32:31
#502594 [+5] Piilota Suosittele

>>502569
Varmaan siitä kun ne turvapaikan hakijat lomailee kotimaassaan ja lähettää lapsensa oppimaan vanhempiensa kulttuuria ja juuria. Tuossa myös sanotaan että hyväksytään ne jotka oikeasti sen tarvitsevat. Tuossa ei missään sanota, että KAIKKI. Tyhmää että tuokin pitää erikseen mainita. Vähän sama kuin lukee rikostilastoja ja neekerit hohtaa kärjessä niin pitää muistaa sanoa, että ei kaikki ja suomalaiset kanssa. Miksi se pitää mainita?

21.09.2021 17:43:04
#502667 [+2] Piilota Suosittele

>>502665
Mikä nyt oli niin vaikeeta ymmärtää? Vai elätkö luulossa, että kaikki turvikset puhuu totta eikä osa tule esim. elintason perässä?

21.09.2021 21:59:50
#502772 [+2] Piilota Suosittele

Hyvin helppo päätellä onko aidosti sotaa paossa vai elintaso & diskobile surffaamassa.
Sotaa pakeneva pysähtyy ensimmäiseen turvalliseen maahan ja jää sinne odottamaan rauhan aikaa.
Elintasopakolainen taas matkaa 4- useamman euroopan maan läpi (joissa ei ole sodittu sitten ww2 ja ruotsissa ei silloinkaan)ruotsiin, norjaan tai suomeen koska somessa on kerrottu silloisen pääministerin tarjoamasta majoituksesta, taikaseinä rahasta, kela gold kortista, vähissä vaatteissa kulkevista naisista jne jne.
Joten ainoastaan pakolaisleiriltä haetut on niitä joita voi uskoa todellisiksi turvapaikan hakijoiksi.

22.09.2021 17:43:24
#502933 [+-] Piilota Suosittele

>>502932
Just ni.

Ps. Turvapaikkaturismi ei ole kiellettyä. Se voi olla moraalitonta, mutta ei kiellettyä. Maa voi luonnollisesti kieltää saapumisen, mutta sekään ei tee siitä kiellettyä.

22.09.2021 17:49:06
#502934 [+1] Piilota Suosittele

>>502933
Mistä tulee käsitys, että Suomi tarjoaa turvapaikkaa sellaisille, jotka eivät ole hengenvaarassa tai muuten oikeasti turvapaikkaa tarvitse?

Kumpi se nyt on? Saako vai eikö saa?

[ 22 viestiä | ]