Mussolinin pizzanheitin Mussolinin pizzanheitin
Suvakkia turpaan Suvakkia turpaan
Who is baby? Who is baby?
Go for it! Go for it!
virtuaalimailma virtuaalimailma
Syömisvamma Syömisvamma
make america great again make america great again
Microphonophobia Microphonophobia
monille kylmä totuus monille kylmä totuus
Eremitaašin kissoja 2 Eremitaašin kissoja 2
Oli ihan paskaa pitsaa Oli ihan paskaa pitsaa
äänestä trumppia äänestä trumppia
Naisten juttuja 2 Naisten juttuja 2
Ne meni Italiaan liimatukille Ne meni Italiaan liimatukille
Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa
Thor näyttäytyy Thor näyttäytyy
Trans Trans
nesteestä minä olen tulevan .. nesteestä minä olen tulevan ..
menekki menekki
pfff pfff
cosplay tisit cosplay tisit
pelastui pelastui
F1 2020 F1 2020
Haluatko lainanmaksajaksi? Haluatko lainanmaksajaksi?
 738 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 09.09.2021 23:06:34
[ + 3 | ]

Ilmastonmuutos. Jääkarhut kuolee..

[56584] [20210906_152226.jpg] [0.05 MB] [576x600] [] []
20210906_152226.jpg

jääkarhut

09.09.2021 23:11:30
#499131 [+9] Piilota Suosittele

No kun ne saa onneksi niitä greanpeaceläisiä syötäväkseen. Ja hyvä niin.
Vielä kun saisi Elonapinat syötettyä jääkarhuille, niin maailma olisi parempi paikka.

10.09.2021 16:01:06
#499371 [+1] Piilota Suosittele

Jäätiköt sulailee lämpiminä vuodenaikoina ja taas jäätyvät kylminä uudelleen. Mitähän helvettiä viherritsapillut kuvittelisivat tapahtuvan jos jäätiköt kokoajan vaan jäätyisivät aina enemmän ja enemmän eikä ikinä sulailisi?

10.09.2021 16:06:44
#499372 [+1] Piilota Suosittele

Tyhmäantero vois edes tähän vastailla kun ainakin neekeröinnit ohitat jostain syystä. Eli, onko parempi että jäätikkö kokoajan laajenee vaiko se että se väliajoin sulailee?

14.07.2022 20:56:53
#585712 [+-] Piilota Suosittele

Eikös Cänädässä tehty tutkimus jääkarhuista ja paljastu että ne tulee jäätiköltä
pois mantereelle ja jäävät hengailee sinne. Eli selviävät ilman jäätiköitä?

Proffa julkas tutkimuksen ja rahoitus loppui.....

[ 8 viestiä | ]