Lapsen tarina Lapsen tarina
Kiiiskotus :3 Kiiiskotus :3
sims logiikka sims logiikka
Kulmikas Kulmikas
onpa vänkä laite :3 onpa vänkä laite :3
Hyvää joulua 2019 Hyvää joulua 2019
Onko sitä nii vaikea uskoa? Onko sitä nii vaikea uskoa?
Kuvakommentti seuraavalle kerralle kun sonja postaa Kuvakommentti seuraavalle kerralle kun sonja postaa
siivoa nämä ihminen >:3 siivoa nämä ihminen >:3
pelaa kanssani :3 pelaa kanssani :3
Kliimaksin lahjoittaja Kliimaksin lahjoittaja
Kuninkaiden kusilaari Kuninkaiden kusilaari
Ihana nainen Ihana nainen
Chimichangas Chimichangas
Neken kikki se melkeen suusta tulee ulos Neken kikki se melkeen suusta tulee ulos
ens vuonna ens vuonna
pelasti kissan :3 pelasti kissan :3
Ryppy joulupukkina Ryppy joulupukkina
Ryssät Ryssät
lumipeto :3 lumipeto :3
Paikat jumissa? Paikat jumissa?
iso loikka :3 iso loikka :3
kotio humalas kotio humalas
Vegaanit Vegaanit
 739 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 09.09.2021 23:06:34
[ + 3 | ]

Ilmastonmuutos. Jääkarhut kuolee..

[56584] [20210906_152226.jpg] [0.05 MB] [576x600] [] []
20210906_152226.jpg

jääkarhut

09.09.2021 23:11:30
#499131 [+9] Piilota Suosittele

No kun ne saa onneksi niitä greanpeaceläisiä syötäväkseen. Ja hyvä niin.
Vielä kun saisi Elonapinat syötettyä jääkarhuille, niin maailma olisi parempi paikka.

10.09.2021 16:01:06
#499371 [+1] Piilota Suosittele

Jäätiköt sulailee lämpiminä vuodenaikoina ja taas jäätyvät kylminä uudelleen. Mitähän helvettiä viherritsapillut kuvittelisivat tapahtuvan jos jäätiköt kokoajan vaan jäätyisivät aina enemmän ja enemmän eikä ikinä sulailisi?

10.09.2021 16:06:44
#499372 [+1] Piilota Suosittele

Tyhmäantero vois edes tähän vastailla kun ainakin neekeröinnit ohitat jostain syystä. Eli, onko parempi että jäätikkö kokoajan laajenee vaiko se että se väliajoin sulailee?

14.07.2022 20:56:53
#585712 [+-] Piilota Suosittele

Eikös Cänädässä tehty tutkimus jääkarhuista ja paljastu että ne tulee jäätiköltä
pois mantereelle ja jäävät hengailee sinne. Eli selviävät ilman jäätiköitä?

Proffa julkas tutkimuksen ja rahoitus loppui.....

[ 8 viestiä | ]