Kiinalaisia kerrostaloja Kiinalaisia kerrostaloja
Tauski lukee MV-lehteä Tauski lukee MV-lehteä
Bueno. :3 Bueno. :3
Venäläisbörhö halusi vain olla puussa Venäläisbörhö halusi vain olla puussa
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
ei oo gooby mutta kuka. ei oo gooby mutta kuka.
kylmä saatana kylmä saatana
Mikkinukke Mikkinukke
Läski Paska vaihtaa sukupuolta Läski Paska vaihtaa sukupuolta
Mun! Mun!
False Positive - Frenzy (2/2) False Positive - Frenzy (2/2)
Was Was
gangsta gangsta
Esko omistaa tanssilattian Esko omistaa tanssilattian
Dark Messiah Of Might And Magic Review | ✝️Christian Gaming✝️ Dark Messiah Of Might And Magic Review | ✝️Christian Gaming✝️
Leikkiminen on tasapainoista liiketoimintaa >:3 Leikkiminen on tasapainoista liiketoimintaa >:3
Börheää datailua :3 Börheää datailua :3
Löytyi kiistattomia todisteita Löytyi kiistattomia todisteita
aylmaoo aylmaoo
wanna yiff? wanna yiff?
coolface kuva kommentti coolface kuva kommentti
Niin hyvää vettä :3 Niin hyvää vettä :3
Varastettu panokone Varastettu panokone
"Taasko se näyttää kieltä netissä" >:3 "Taasko se näyttää kieltä netissä" >:3
 824 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 26.08.2021 23:24:22
[ + 7 | ]

ilon moista

[56141] [7qj38.jpg] [0.13 MB] [600x806] [] []
7qj38.jpg

markku

(13)  · 

alibi

(6)  · 

paistinpannu

(10)
27.08.2021 07:59:27
#494971 [+1] Piilota Suosittele

en hyväksy väkivaltaa
kokko ansaitsee pahoinpitelystä asiankuuluvan rangaistuksen
vankila-olojen turvallisuutta on parannettava ettei moinen toistu
tästäkin huolimatta, en voi kieltää etteikö tapahtuneesta olisi tullut lämmin ja aurinkoinen mieli

27.08.2021 08:31:16
#494977 [+-] Piilota Suosittele

>>494971

Väkivaltainen ihminen ei muutu. Sitä on aikalailla turha yrittää. Jos pinna palaa nopeasti ja käy väkivaltaiseksi niin on vasn paras pitää semmoisen etäisyyttä muista.

27.08.2021 14:07:19
#495036 [+1] Piilota Suosittele

>>494971 Vaikeahan tuota on varsinaisesti hyväksyä. Mutta onneksi ei sentään ylivoimaista. Pelkääjien osasto pitäisi pyhittää vain ilmiantajille, ja tuollaiset lapsisurmaajat pärjäilköön.

25.11.2021 18:03:58
#520763 [+-] Piilota Suosittele

Mistään lastensurmaajasta ei saada ikinä yhteiskuntakelvollista. Kun vain miettiikin, että vapautuessaan. Vahtiiko poliisisetä kokoajan, vai saako kulkea vapaana? Mieti omalle kohdalle, että jossain lähistöllä kuljeskelee lapsisurmaaja vapaana. Aivan, hieno asia on, että uhreja potkitaan päähän jatkuvasti.

[ 10 viestiä | ]