>>491581 Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Loimulohen ukkeli myi lohta
Teki itse ja säästi
Makutestissä
Herkullista mutta...
Kokkailua
Kuun loppu
Kanahampurilainen munalla
Nistipata
Pekonipizza
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)