koulujäätelönsyöjä koulujäätelönsyöjä
selvä selvä
Söpö nallekuva Söpö nallekuva
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
surullinen bait surullinen bait
Kun Woody väittää et oot lelu Kun Woody väittää et oot lelu
Weird Science Weird Science
Pehkot rannalla Pehkot rannalla
näsinneulan paskahuussista näsinneulan paskahuussista
muuvaara muuvaara
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
ammu ammu
Haha Haha
Nyt minä ymmärrän Nyt minä ymmärrän
kesämiehen tyylivinkit kesämiehen tyylivinkit
Asuntokaupat Asuntokaupat
Feminismi on hienoa Feminismi on hienoa
Grievous :DDDD Grievous :DDDD
vessaseikkailu vessaseikkailu
Hahaa homo :D Hahaa homo :D
Kurwa Kurwa
Terveiset lumilinnasta! Terveiset lumilinnasta!
tämmöne huumori pläjäys tästä,,, tämmöne huumori pläjäys tästä,,,
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
 1 018 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 18:51:08
[ + 20 - | ]
👑 Plussatuin 18.08.2021.

Naku annos

[55865] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(67)  · 

lautanen

(31)  · 

ateria

(12)
18.08.2021 18:52:29
#491257 [+-] Piilota Suosittele

Pari pienempää pihviä, 2 kananmunaa pikkupannulla johon juustoa väliin ja taitettu. Tomsku, kurggu sekä peruna-pekoni grillisalaatti.

18.08.2021 21:55:18
#491352 [+-] Piilota Suosittele

Teekkö nääki niin, että sotket kaiken iloseksi mössöksi lihamyllyllä kuvan ottamisen jäläkeen ja juot sen sitten pillillä niinku me muutki?

20.08.2021 02:36:44
#491651 [+-] Piilota Suosittele

>>491581
Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.

[ 9 viestiä | ]