am I Pregant? am I Pregant?
Tuhdit tyttöset Tuhdit tyttöset
Et vie sitä roskapussia perkele Et vie sitä roskapussia perkele
what the fuuuuck what the fuuuuck
Ilta-Lehdykkä Ilta-Lehdykkä
Liekinheitin Liekinheitin
Oy vey, puhdas sattuma Oy vey, puhdas sattuma
Lol wut? Lol wut?
Ikuinen mysteeri :3 Ikuinen mysteeri :3
ei käyny flaksi ei käyny flaksi
天。這是我的家 天。這是我的家
aarre aarre
Uskomuksia Uskomuksia
Viinaa & näkkileipää Viinaa & näkkileipää
Satasjuttuja Satasjuttuja
pörriäinen pörriäinen
todellisuus hämärtyy todellisuus hämärtyy
Africabet Africabet
X:siä viestin loppuun X:siä viestin loppuun
Jäynä Jäynä
Arvuuttaja-kipsu :3 Arvuuttaja-kipsu :3
mmiisas mmiisas
Jellona Jellona
Epäonnistumisia Epäonnistumisia
 1 019 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 18:51:08
[ + 20 - | ]
👑 Plussatuin 18.08.2021.

Naku annos

[55865] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(67)  · 

lautanen

(31)  · 

ateria

(12)
18.08.2021 18:52:29
#491257 [+-] Piilota Suosittele

Pari pienempää pihviä, 2 kananmunaa pikkupannulla johon juustoa väliin ja taitettu. Tomsku, kurggu sekä peruna-pekoni grillisalaatti.

18.08.2021 21:55:18
#491352 [+-] Piilota Suosittele

Teekkö nääki niin, että sotket kaiken iloseksi mössöksi lihamyllyllä kuvan ottamisen jäläkeen ja juot sen sitten pillillä niinku me muutki?

20.08.2021 02:36:44
#491651 [+-] Piilota Suosittele

>>491581
Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.

[ 9 viestiä | ]