kissa kissa
True facts True facts
Mr Pihvi Mr Pihvi
prööt :D prööt :D
Sauli ja Dolan Sauli ja Dolan
Kuka olen? Kuka olen?
Jäätelöö Jäätelöö
me ollaan hämähäkkejä :3 me ollaan hämähäkkejä :3
katsoit muualle, hävisit pelin :3 katsoit muualle, hävisit pelin :3
Kyrvänsyylä ja hupiukko Kyrvänsyylä ja hupiukko
Dragonborn Dragonborn
Kissanpennut haluaa... Kissanpennut haluaa...
onko korvat hyvin :3 onko korvat hyvin :3
JoJo Ankka JoJo Ankka
söpö aasialainen söpö aasialainen
Oispa tulista bloody maryä Oispa tulista bloody maryä
Siperian shamaani joutuu takaisin Siperiaan Siperian shamaani joutuu takaisin Siperiaan
Suolakurkkuja Suolakurkkuja
Lohdutti kamuansa Lohdutti kamuansa
Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä
Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa
nukkumatti nukkumatti
ronsu video ronsu video
iltapala iltapala
 874 näyttökertaa, 16 viestiä, 4.24 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 13:14:19
[ + 2 | ]

On tämä saatana työmaa!

[55855] [20210818_131225.jpg] [4.24 MB] [4032x3024] [] []
20210818_131225.jpg

työmaa

(24)  · 

valupertti

(87)  · 

piikkauskone

 · 

töhö

 · 

neekeri

(1402)
18.08.2021 13:16:23
#491157 [+-] Piilota Suosittele

Joko mittavirhe kuvissa, tai ihan meidän virhe. No oli mikä oli, mutta sen takia tässä on päivä piikattu ja timantoitu. Kädet on sen verran spaghettina että alkaa pyöriä mielessä uusi ura konttorirottana.

18.08.2021 21:59:11
#491356 [+-] Piilota Suosittele

Tää ny ei sano mulle muuta, ku että hajotat tuota kiviseinää. Kerro enemmän niin en sitte puhu ens kerralla ihan höpöjä ku oot piikkaamassa mua rektaaliin. Ois mulla se toinenki rööri, mutta herra tekee kuten maksava herra tekee.

18.08.2021 22:40:55
#491363 [+-] Piilota Suosittele

>>491178 Siinä kavennetaan rivarin huoneistojen välisen seinän perustusta. Voisi jättää kaventamattakin, mutta siinä tapauksessa riski olisi aika suuri. Jos huoneiston lattia notkahtaisi, niin parketti/laminaatti pomppaisi seinän vierestä pystyyn.

18.08.2021 23:47:31
#491388 [+-] Piilota Suosittele

>>491366
Tarkotin kylläkin sitä mun avannetta tai vaikka hiivaviivaakin. Mää sentään mikään Linda Lampenius oo. Muutenki jo pistää oksettamaan ku hampaita etes pessee kerran kuukaudessa.

19.08.2021 01:13:09
#491400 [+-] Piilota Suosittele

valupertti hei oletko kytkenyt sähköt vai hakkaatko ilman sähköjä apinan raivolla. sinut tuntien ilman sähköä.

[ 16 viestiä | ]