Esittely Esittely
blöö :3~ blöö :3~
niin paljon asiaa :3 niin paljon asiaa :3
tarkka kuti tarkka kuti
Turkin poliisit auttamassa laittomia siirtolaisia kreikan rajall Turkin poliisit auttamassa laittomia siirtolaisia kreikan rajall
🤙🥰 🤙🥰
Kirjakaupassa Kirjakaupassa
elämänkoulu elämänkoulu
Saatana syön sun viikset Saatana syön sun viikset
tämäm on vettä tämäm on vettä
pieni kuu pieni kuu
Ratkaisu Kreikan rajalle. Ratkaisu Kreikan rajalle.
"hyväntekijä" "hyväntekijä"
mannekiini mannekiini
vetoomus vetoomus
Huuto Huuto
UUH MAMA GIVE ME MILK UUH MAMA GIVE ME MILK
goofy <:3 goofy <:3
Bäääää Bäääää
pelataan :3 pelataan :3
Gamer cat Gamer cat
Erika <3 Erika <3
Käytät sä siis luolastoo? Käytät sä siis luolastoo?
Kaija jammailee 2 Kaija jammailee 2
 845 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 31.07.2021 03:28:47
[ + 0 | ]

Kiinalainen laatu

[55485] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [1363x1022] [] []
tiedosto.jpg

kiina

(173)  · 

soppakauha

31.07.2021 03:30:27
#485177 [+-] Piilota Suosittele

Mene kauppaan.
Osta kauha jolla hämmentää ruokaa.
Käytä sitä.
Vastaanota sulanutta muovia.

Vissiin ei ois saanu käyttää yli kädenlämpösessä nesteessä.

31.07.2021 11:07:28
#485227 [+-] Piilota Suosittele

Nyt ihan vaan tiedoksi kaikille kotikokeille siellä ruudun takana, niin näitä lastoja ja kauhojahan ei siis ole tarkoitus kokata sinne ruokien sekaan, vaan pidetään ne sivussa vaikka lautasella kun niitä ei käytetä.

31.07.2021 21:02:21
#485391 [+-] Piilota Suosittele

>>485371
Tein pottumuusia nakeilla. Kyllä vaan entiset kauhat kesti olla siinä soosin pinnalla tai jopa seassa ilman ongelmia. Tuo oli kaiken lisäks vielä aika tuore tapaus ja oli jo ehtiny halakeamaan. Jotenki tuntus, että kyllä tavarat pitäis nykyäänki vielä osata tehä kestämään varsinki ku koko ajan huudetaan molempiin korviin, että ei saa ostaa uutta. Pöh.

28.09.2024 08:00:41
#649937 [+-] Piilota Suosittele

Ruskistetaan niitä makkaroita ennen kastikkeeseen lisäämistä. Ruoka on paskaa ilman karsinogeenejä. Paistinpannukin joutaisi jo eläkkeelle.

16.10.2024 09:05:59
#653235 [+-] Piilota Suosittele

Vaihdoin kaikki sötköttimet metalliin ja valurautapannuun, tai on mulla vielä yksi muovikauha kun wokki on teflonia mut nekin lähtee venäjälle viä tän talven aikana kun on rahaa ostaa rautanen wokkipannu.

[ 19 viestiä | ]