YEET XD YEET XD
swägein röökimainos swägein röökimainos
Synttäri setti Synttäri setti
powerlevel powerlevel
Milffi Milffi
söpylit söpylit
raha tuli raha meni raha tuli raha meni
YLE uutisoi :D YLE uutisoi :D
Gay Man 2 Gay Man 2
Tissit Tissit
BÖP BÖP
Ajatollohin naimareissu Ajatollohin naimareissu
Tissit Tissit
Pyykkipäivä Pyykkipäivä
et sä voi tehä näin et sä voi tehä näin
Suklaakyrpä Suklaakyrpä
heimosenkeimon fämily meettting heimosenkeimon fämily meettting
kannettava kannettava
rasisti rasisti
ei maistu ei maistu
ihana nainen suihkussa ihana nainen suihkussa
säästä ne säästä ne
Aku Ankka Aku Ankka
Lepää rauhassa makea prinssi Lepää rauhassa makea prinssi
 767 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]