System overload. Överinä vakiovarusteita System overload. Överinä vakiovarusteita
Ihana mies Ihana mies
Venyttelyä Venyttelyä
Kissa näki sut Kissa näki sut
pirihuora pirihuora
Kaapissa on vaarallinen natsi Kaapissa on vaarallinen natsi
fake news fake news
Naistenpäivä media Naistenpäivä media
Kituli lumisateessa Kituli lumisateessa
Duke 6 million Duke 6 million
Korva hapsiainen Korva hapsiainen
Uskomatonta Uskomatonta
huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa? huppistakeikkaa vai hapsistakeikkaa?
turreja turreja
ihana nainen ihana nainen
love me love me
Taidetta Taidetta
neekerin karkotin neekerin karkotin
Leslie Nielsen Leslie Nielsen
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
3 aivan karmeeta kuvajaista 3 aivan karmeeta kuvajaista
Ihana nainen Ihana nainen
Ernesti ja Pekka Ernesti ja Pekka
TLDR TLDR
 714 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.32 MB, 1 tiedosto, 15.07.2021 14:01:48
[ + 2 | ]

Malmi torstaina +31c

[55199] [IMG_20210715_140017.jpg] [2.32 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20210715_140017.jpg

malmi

(5)  · 

nakedi

 · 

lämpö

(6)
15.07.2021 22:34:11
#480382 [+-] Piilota Suosittele

Itse vedin +30 asteen lämmössä Sahalahdella ravintolan terassilla ruoan jälkeen kunnon kuumaa kahvia.
Oli muuten perkuleen kuumaa. Tarjoilijan kasvoilla kävi hetkellinen "mitä ihmettä" ilme pyytäessäni kahvia, mutta nopeasti kysyttiin tuleeko mustana vai miten.

Ja ai että oli hyvää kahvia. Kyllä teki gutaa. Hetken kyllä lämmitti vielä enemmän, mutta se oli sen arvoista.

18.07.2021 02:23:44
#481278 [+-] Piilota Suosittele

Haisiko silli vai paska? Mää muuten strippasin viime tiistaina ku menin moidostelemaan frenduu. Oli luvassa pitkä ajomatka niin heitin kaupan pihalla paidan ja shortsit pois. Hyppäsin pelekissä stringeissä siihen kiehuvan kuumalle nahkaistuimelle ja köröttelin siitä sitten kohti salaista tapaamispaikkaa Esson vessakopissa. Ja saatana vieköön unohin lippiksen ton mun Mustangin katolle ku kaahasin siitä pakoon ennen ku viereisten autojen setämiehet ehti saamaan tattejaan esiin. Sinne meni sekin vitosen lakki, saatana.

[ 5 viestiä | ]