Palloilija paskaa Palloilija paskaa
antiikkista kyytiä antiikkista kyytiä
Toinen maailmansota Toinen maailmansota
hmm hmm
Perjantairuuhkat kaljakauppaan Perjantairuuhkat kaljakauppaan
Vain milleniaalit muistavat Vain milleniaalit muistavat
Taidokas pikku pentu Taidokas pikku pentu
pahat pojat, pahat pojat, mitä teet kun ne tulevat vartesi pahat pojat, pahat pojat, mitä teet kun ne tulevat vartesi
Anita Ekberg Anita Ekberg
All the gay All the gay
Nintendon kuvalliset ohjeet Nintendon kuvalliset ohjeet
Refugees welcome Refugees welcome
Yana anchugova Yana anchugova
Syö paskaa Syö paskaa
UFOPORNOO! UFOPORNOO!
Poo In The Loo. Poo In The Loo.
mämmi mämmi
Teimo, vanha runkkari Teimo, vanha runkkari
huutista huutista
hisss hisss
MADMAN MADMAN
venäjää venäjää
Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset Muinaiset sakolutiaanisen aikakauden reaktiokuvajäännökset
3d-tulostimesta hyötyä? 3d-tulostimesta hyötyä?
 714 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.32 MB, 1 tiedosto, 15.07.2021 14:01:48
[ + 2 | ]

Malmi torstaina +31c

[55199] [IMG_20210715_140017.jpg] [2.32 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20210715_140017.jpg

malmi

(5)  · 

nakedi

 · 

lämpö

(6)
15.07.2021 22:34:11
#480382 [+-] Piilota Suosittele

Itse vedin +30 asteen lämmössä Sahalahdella ravintolan terassilla ruoan jälkeen kunnon kuumaa kahvia.
Oli muuten perkuleen kuumaa. Tarjoilijan kasvoilla kävi hetkellinen "mitä ihmettä" ilme pyytäessäni kahvia, mutta nopeasti kysyttiin tuleeko mustana vai miten.

Ja ai että oli hyvää kahvia. Kyllä teki gutaa. Hetken kyllä lämmitti vielä enemmän, mutta se oli sen arvoista.

18.07.2021 02:23:44
#481278 [+-] Piilota Suosittele

Haisiko silli vai paska? Mää muuten strippasin viime tiistaina ku menin moidostelemaan frenduu. Oli luvassa pitkä ajomatka niin heitin kaupan pihalla paidan ja shortsit pois. Hyppäsin pelekissä stringeissä siihen kiehuvan kuumalle nahkaistuimelle ja köröttelin siitä sitten kohti salaista tapaamispaikkaa Esson vessakopissa. Ja saatana vieköön unohin lippiksen ton mun Mustangin katolle ku kaahasin siitä pakoon ennen ku viereisten autojen setämiehet ehti saamaan tattejaan esiin. Sinne meni sekin vitosen lakki, saatana.

[ 5 viestiä | ]