nännännänänänä nännännänänänä
I'M ON SHROOMS I'M ON SHROOMS
Karhu Karhu
homosaatio homosaatio
Luukku 20 Luukku 20
Nyt jää heilaamatta, kun ei ole ananasta. Nyt jää heilaamatta, kun ei ole ananasta.
hyvä kisseleffa hyvä kisseleffa
Vielä yks vuoro/km Vielä yks vuoro/km
Paint-joulukalenterin 24. luukku Paint-joulukalenterin 24. luukku
Onne muhkeet :3 Onne muhkeet :3
anna sormesi :3 anna sormesi :3
erilaista rasismia erilaista rasismia
maatyttö :3 maatyttö :3
Kunniakaartin työpäivä loppui Kunniakaartin työpäivä loppui
käärmes käärmes
Tuts My Barreh Tuts My Barreh
Ihannejoulu Ihannejoulu
Ei paljon hotsita enää elää tällä planeetalla Ei paljon hotsita enää elää tällä planeetalla
Citykettu Citykettu
Gay Gay
Hjalp! Hjalp!
Tiesittekö että pääsiäissaaren pääpatsaiden alla on ruumiita Tiesittekö että pääsiäissaaren pääpatsaiden alla on ruumiita
Belka ja Strelka Belka ja Strelka
Game of Cookies Game of Cookies
 793 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 05.07.2021 23:54:52
[ + 2 | ]

72 tuntia lihan valmistelua


beef wellington

06.07.2021 00:01:32
#477957 [+-] Piilota Suosittele

Oi jumankeuta, että... alkoikin kuola valumaan, vaikka tänään on juuri todella hyvää grillattua porsaan sisäfilettä vedetty naamariin.

06.07.2021 01:03:09
#477968 [+-] Piilota Suosittele

>>477957
Innostuin kattelemmaan vähän erillaisia filimejä tännään niin voi helevettiläinen, että tekis mieli lipasta. Sienet on kyllä saatanasta, mutta kyllä tuota maistais. Ja sushimestarin päivänkin vilkaisin just äsken. Meikä se täällä vaan syö nakkeja ja kalapuikkoja niin pikkasen rupiaa jo mietityttään nää mun ruokailutottumukset. Ruokaanki voi vissiin suhtautua nautinnolla eikä vaan hakea sitä "no tästä nyt saa energiaa" ajatuksella.

06.07.2021 01:35:28
#477971 [+-] Piilota Suosittele

>>477968
Tällainen hedonisti kuin itse olen, niin suhtaudun ruokaan aina nautinnolla enkä energia-ajatuksella.

Jo vuosituhannen vaihteessa vitsailtiin erään työkaverin (entinen koulukaverikin, jonka sain puhuttua firmaan töihin, mutta totesi muutaman vuoden jälkeen jo, että ei koodaaminen ole valkoisen miehen hommaa) kanssa, että päivän tärkein asia on pihvi. Ja siksi käytiin eräässä pihviravintolassa lähes päivittäin lounaalla vetämässä pihvit.

Työjuttujen vuoksi muuten tuli opittua nyt kesäkuussa, mikä on Smash Burger ja kuinka sellainen tehdään.
Ja aivan tajuttoman hyvä burgeri muuten tuleekin. Street Food perunasämpylät, pihvijauhelihasta pihvit sellaisenaan suolan ja pippurin kera, koskenlaskija-sulatejuustot ja tietenkin hyvät suolakurkut, hyvät majoneesit ja hyvät sinapit. Unohtamatta tietysti pekonia ja hyvää juotavaa. Voihan taivainen taivas.

Eilen tosin söin Kyröskoskella aivan maagisen hyvän hampurilaisaterian juottolaravintolassa. Pekonia oli todella reilusti ja oli kyllä hyvä burgeri, ei tosin kunnon smash burgerille silti vetänyt vertoja :)

[ 3 viestiä | ]