😘💞 😘💞
idiootti :3 idiootti :3
puhelu puhelu
Lomalla Sotšissa Lomalla Sotšissa
Poliisi tiedottaa Poliisi tiedottaa
Araknofobia Araknofobia
Joulumusiikkia Joulumusiikkia
väärä,mielipide väärä,mielipide
sumua sumua
Ihana nainen Ihana nainen
hyttynen hyttynen
spoiler spoiler
Koiranaama Koiranaama
treenit on tehty :3 treenit on tehty :3
taste of freedom taste of freedom
Kunno hyvä koriste 14/88 Kunno hyvä koriste 14/88
Munarulla Munarulla
lumipeto :3 lumipeto :3
Lihat kypsyy Lihat kypsyy
Hyvää joulua 2019 Hyvää joulua 2019
Päivän safkat Päivän safkat
mlem mlem
Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki... Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki...
pelaa kanssani :3 pelaa kanssani :3
 806 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 22.06.2021 12:11:53
[ + 5 | ]

Vihreä siirtymä

[54693] [tiedosto.jpg] [0.02 MB] [466x466] [] []
tiedosto.jpg

poliisi

(331)  · 

elokapina

(118)
22.06.2021 12:23:51 | 12:24:21
#474022 [+1] Piilota Suosittele

Miksi vastamielenosoittajat ulisevat Ohisaloa paikalle? Ei yksittäisellä ministerillä ole mitään valtaa vaikuttaa asiaan. Eduskunta säätää lait ja poliisi ylläpitää järjestystä ja mielenosoittajien osalta asiaa ratkotaan hyvin usein tapauskohtaisesti.

22.06.2021 12:31:19
#474024 [+1] Piilota Suosittele

>>474022

Emt mutta Ohisalo ei määrittele poliisin toimintatapoja, vaikka joku sisäministeri on joskus yrittänytkin. Kanattaa asiaa viimekädessä kysellä Seppo Kolehmaiselta

22.06.2021 22:26:28
#474223 [+1] Piilota Suosittele

on se jännä kun on noita on pyydetty kesätöihin istuttaan puita jotta tekisivät jotain konkreettista ympäristön ja ilmaston eteen niin vastatys on "ööö meillä on kokouksia tulossa mielenosoituksia ..."

laiskoja paskoja joista on "kivaa" osoittaa mieltä. tampereen kiekkovieraatkin pisti paikat paskaksi. kaikki oli vihervassareita.

[ 8 viestiä | ]