Ykänalle Ykänalle
neekeröi neekeröi
Big Jack Big Jack
Ada Cherry Ada Cherry
It all makes sense now! It all makes sense now!
Koiruuksia Koiruuksia
PAM PAM
black cops 2 :D black cops 2 :D
nainen ei tajuu nainen ei tajuu
mlem mlem
homo ulisee homo ulisee
Ihana nainen Ihana nainen
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
Kitler Kitler
Ryssät uuniin Ryssät uuniin
Saatana kiusaa Jeesusta Saatana kiusaa Jeesusta
mitä sää teet?! mitä sää teet?!
Naisen hinta Naisen hinta
BOBER BOBER
Copycats Copycats
eeva vitun huora :D eeva vitun huora :D
Hienoja koiria Hienoja koiria
Leipää Leipää
Akat ja lintu Akat ja lintu
 727 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 14.06.2021 10:48:20
[ + 2 - | ]

Muistaa vitusti väärin koska 15 pulloa olisi vielä uskottava

[54480] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [744x483] [] []
tiedosto.jpg

alkkis paska puhe

14.06.2021 15:37:50
#472054 [+-] Piilota Suosittele

>>472022
Kolme pulloa on vaan semmoset päälle 30 annosta. Kyllä moni täällä luolastossa vetää sen 24 kaljaa päivässä ja juhlatuulella viikonloppuisin sen puolikkaan lekan päälle.

14.06.2021 17:47:56
#472088 [+-] Piilota Suosittele

>>472054
Muistelisin, että oon joskus hörppiny semmosen 30-35 bisseä joskus illassa. Tai vastaavasti 16% kiljua sen 4 litraa. Toki se vaatii jo vähän harjottelua, ettei kuole herätessä mutta vielä olis parantamisen varaa silläkin saralla. Huvittaa aina ku toiset puhuu pulloista (viinaa). Mulle se on litran pullo, toisille joku 3,3.

[ 9 viestiä | ]