Silja line on baras ja ostos gärryt :------DDD Silja line on baras ja ostos gärryt :------DDD
Saludo Saludo
Kipsun puoti Kipsun puoti
Marinespurdo :DDDD Marinespurdo :DDDD
pomppu tiessä pomppu tiessä
Varmaan meni henki kerralla Varmaan meni henki kerralla
Vanhemmat ajan hermolla Vanhemmat ajan hermolla
Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi
Muutama webm 25 Muutama webm 25
Vaihdoksia Vaihdoksia
Muna meni rikki Muna meni rikki
Kyllä se poika siitä vielä kasvaa Kyllä se poika siitä vielä kasvaa
Ei avioliittoa sulle Ei avioliittoa sulle
Jonned ei pidä lätgästä :--DD Jonned ei pidä lätgästä :--DD
Ekstramajoneesilla kiitos Ekstramajoneesilla kiitos
Kissabläjäys Kissabläjäys
Ristusperkele. Ristusperkele.
Hienoja ihmisiä Hienoja ihmisiä
Puutarhatöisssä Puutarhatöisssä
Isokokoinen mies Isokokoinen mies
Bacon and Hobbes Bacon and Hobbes
Paskaista paskaa Paskaista paskaa
Niemisen Jalmarikin onnistuu Niemisen Jalmarikin onnistuu
Miten saada muutkin oksentamaan Miten saada muutkin oksentamaan
 774 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 13:15:25
[ + 4 - | ]

Mikähän vamma Marialla on?

[54181] [193643366_1635054070028522_8200734921362340851_n.png] [0.39 MB] [1024x948] [] []
193643366_1635054070028522_8200734921362340851_n.png

maria nordin

(6)  · 

psykoosit

(20)
01.06.2021 19:14:59
#468335 [+-] Piilota Suosittele

>>468266
Sain astman tai jonkun sortin hengitystieoireen. Kukaan ei vielä tiedä paraneeko koronan aiheuttamasta hengitystiehyevammasta koskaan. Testi negatiivinen, en usko.

[ 11 viestiä | ]