DOOM Slayer DOOM Slayer
Upeita venäläisiä klassikoita t. repo Upeita venäläisiä klassikoita t. repo
Crusader Kings 2 Crusader Kings 2
Sonjat lempipuuhissaan 2 Sonjat lempipuuhissaan 2
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
resepti resepti
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Mikä hahmo olet? Mikä hahmo olet?
Nogoset :3 Nogoset :3
Palppis Palppis
Kola Beldy: Vien sut tundralle! Kola Beldy: Vien sut tundralle!
maustejippo maustejippo
On se ollu kova paikka On se ollu kova paikka
khleb khleb
Big Basil Big Basil
YMCA YMCA
kaikissa latureissa on tämmöinen kaikissa latureissa on tämmöinen
lyhyt satu lyhyt satu
Maikki nauttii auringosta :3 Maikki nauttii auringosta :3
vaikka on vähän oudot jalat niin tekee parhaansa silti :3 vaikka on vähän oudot jalat niin tekee parhaansa silti :3
Mozartin huumorintaju Mozartin huumorintaju
sirkusteltta sirkusteltta
Työukko kjeh kjeh Työukko kjeh kjeh
Aristokatit Aristokatit
 809 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 31.05.2021 19:45:32
[ + 7 - | ]

seems legit

[54166] [sannapekoni.jpg] [0.04 MB] [843x502] [] []
sannapekoni.jpg

sdp

(559)  · 

sanna

(126)  · 

marin

(115)  · 

aamiaisgate

01.06.2021 01:36:41
#468108 [+-] Piilota Suosittele

>>468081
Se on vajaa 10€ per ruokailija, per aamu, jos joka päivä koko perhe on mukana. Ei sillä nyt ihan kaviaaria nautita. Paitsi tietysti, että sanna itse syö aamiaisen tavallisen usein reissuillansa, joten jäljelle jää enää 2 ruokailijaa per aamu silloin, kun sanna on kuvattavana ties mihin lifestyle-juttuunsa.

01.06.2021 16:40:43
#468273 [+1] Piilota Suosittele

>>468108
Aamiaisetu koskee kesärantaa. Ota huomioon että Sanna ei ole aina aamiaisella kesärannassa ja 850€/kk on laskettu koko PM ajalta. Koitin ettiä kuinka paljon siellä oleskelee ja ainut mitä löyty oli että aikoo "ehkä 2020 kesällä muuttaa kesärantaan". Todellinen "aamias" kustannus siis on melkoinen summa per aamu. Ja aika jännä jos aamiasetu koskee perheenjäseniä silloin kun valtiatar ei ole itse paikalla. Ja ihan vitun perseestä että eka ku jää kiinni niin ei voida heti myöntää mitään, vaan pitää penkoa ja penkoa että saa kusettajan kiinni. "Ööö joo oon käsittäny et voin vetää nää 300e/kk safkat. Ainii unohin mainita et ne oli 850 :D Harmillista, maksan nyt verot noista "aterioista" ja laskekaa tarkkaan sitten etten maksa senttiäkään ylimäärästä ku mun 17k€/kk tulot on niukat vaikka asuminen ja syöminen ja matkat kustannetaan." Plus mitä lie muitakin etuja saa. Toki ymmärrettävää että rahaa menee esim. jossain edustus tilaisuuksissa syömiseen yms, mutta 850€/kk keskimäärin johonkin aamu_vitun_palaan niin siellä on kyllä kuiteissa aivan jotain muuta kuin aamiais hommia, mikä onkin syy miksi niitä halutaan salata. Sitten kun toivottavasti kohta jää kiinni mitä muuta on ostellut, niin saleen sillee et joo voin nyt maksaa noi 5000€ mitkä oli muuta ku safkaan ni ollaan sujut ":D" Joo ei suomessa oo korruptiota.

[ 7 viestiä | ]