Heillä on myös uudistushalukkuutta enemmän. Eräissä tapauksissa, jossa nainen on lähtenyt johtamaan miehen sairastuessa on hän saanut aikaan paljon. Aina ei ole kuitenkaan heillä mennyt nappiin.
>>466839 Hei hei hei, ei nyt olla miamsygruutteja. Legendat kertovat, että kerran ihmiskunnan historiassa naiset on osanneet tehdä muutakin kuin paskantaa alleen: Amazonit. Kovasti niistä on juttuja, mutta kukaan ei ole koskaan tavannut jotakuta joka olisi oikeasti nähnyt niitä.
>>467146 Ai niin ne. No joo, mutta kreikkalaiset oli muutenki omanlaisiaan. Sieltä ne Xena ja Gabriellekin tais olla kotosin. Myönnän virheeni. Hubba hubba!
[
12 viestiä
|
]
⭰
Ponimies on erimies xD
Iltiksen moderointi
Setien syrjintää ;__;
Okei okei, kuka tunnustaa?
jkfdjkfdkfjdfadjf
Suomi!
Ei menny niinku Lohjalla
Koronapropagandaa.
Ilta-Lehdykkä
kysyitte juuri oikealta henkilöltä
Tommilla on paha mieli :(
husu hussein valehtelee
Ei tolla kyllä kuuhun mennä
Suurin osa suomalaisista on järkeviä
Kiviäkin kiinnostaa
iltasantiot
Järkyttävän ruma
Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin.
Iltalehti
Lapin vaativa asiakaskunta
Matin hautajaiset ja asiaankuuluva mainos Iltalehdessä