naapurit vaihtuu tiuhaan naapurit vaihtuu tiuhaan
Navalny reveals investigation into ‘Putin's Palace’ Navalny reveals investigation into ‘Putin's Palace’
Voi kunpa muistaisin Voi kunpa muistaisin
Puhutaan kuolemasta Puhutaan kuolemasta
Yksityis baardit :3 Yksityis baardit :3
senkin.. senkin..
Perunamuusivinkki Perunamuusivinkki
Rape Trap Rape Trap
Apua, rasistit hyökkää Apua, rasistit hyökkää
perse perse
Älykäs nainen 🤦‍♂️ Älykäs nainen 🤦‍♂️
I will kill all niggers I will kill all niggers
avasruusolio teologit servattu avasruusolio teologit servattu
Rahakas bisnes Rahakas bisnes
Corporaatio kiittää? Corporaatio kiittää?
koronan takia paketit myöhästyy hiukan koronan takia paketit myöhästyy hiukan
pelastakaa meidät yhy pelastakaa meidät yhy
ei saanut mitään ei saanut mitään
lajittelua lajittelua
YLEN BUDJETTI ON KOKO PERINTÖVERON TUOTTO YLEN BUDJETTI ON KOKO PERINTÖVERON TUOTTO
Turkin kansallislaulu Turkin kansallislaulu
Paskanjauhantaa Paskanjauhantaa
HOME - Pyxis HOME - Pyxis
sipilää lyötiin taas sipilää lyötiin taas
 698 näyttökertaa, 12 viestiä, 15.11 MB, 4 tiedostoa, 24.05.2021 20:41:08
[ + 0 | ]

Persujen vaalitöherryksiä

[54057] [tiedosto-1.jpg] [4.51 MB] [3456x4608] [] []
tiedosto-1.jpg
[54056] [tiedosto-2.jpg] [3.81 MB] [3456x4608] [] []
tiedosto-2.jpg
[54055] [tiedosto-3.jpg] [3.6 MB] [4608x3456] [] []
tiedosto-3.jpg
[54054] [tiedosto-4.jpg] [3.18 MB] [4608x3456] [] []
tiedosto-4.jpg

persut

(247)

vaalit

(57)

vaalimainos

(12)

töherrys

24.05.2021 21:45:20
#466379 [+-] Piilota Suosittele

Vasemmistoporukka on rikollista ainesta. Näki sen sillä yhteisellä marssillakin. Ei muuta ollut kuin ACAB, ja kurkkua poikki poliiseilta.

24.05.2021 21:47:15
#466381 [+-] Piilota Suosittele

>>466368

Olen nyt jutellut monen asiakkaan kanssa aiheesta. Äänestävät perussuomalaisia. Eivät halua enempää tätä paskaa mitä on tullut ja huolella. Ovat Westendin puolella ja suvisaaristosta. Että semmoisia. Mitä enemmän keskustelen ihmisten kanssa sitä vakuuttuneemmaksi tule siitä, ettei hyvin toimeentuleva porukka halua demareita tai vasemmistoa.

25.05.2021 01:02:54 | 01:03:30
#466412 [+-] Piilota Suosittele

>>466402
Mitä se niitä haittaa? Muutenki ovat sitä porukkaa joka syksyisin potkii näyteikkunoita paskaksi, että pääsevät pakkasten ajaksi valtion hotelliin säästämään energiaa seuraavan kesän kepposille.

25.05.2021 09:05:17
#466430 [+-] Piilota Suosittele

>>466368 "Ehkeivät tajua, että tuo on yksi teoista mikä lisää PS:n kannatusta."

musta tuntuu että tässä on jokin sellainen ilmiö että tajuavat kyllä mutta eivät välitä, koska julistaminen on tärkeämpää kuin itse vaalit tai niiden lopputulos

25.05.2021 14:28:05
#466469 [+-] Piilota Suosittele

>>466381
Luin saman uutisista. Uusnatsipellet ja huonosti toimeentulevat nistit joiden seinällä roikkuu hakaristi, eivät ole äänestäjiä, he eivät edes äänestä kun henkilökortti puuttuu.

25.05.2021 14:50:37
#466474 [+-] Piilota Suosittele

>>466430
Musta tuntuu, että olet väärässä. Mut ei siin mittää, minäkin myönnän aika ajoin olevani joskus väärässä, kirjoitan niin paljon.

25.05.2021 16:09:27
#466504 [+-] Piilota Suosittele

>>466474
juu no nämähän ovat ihan tunteita vain
mut kuvitteleeko ne sitten vai tosissaan että joku jättää äänestämättä perussuomalaisia koska vaalijuliste oli tärvelty
eiköhän siinä ole vaan pyhää vihaa purettu ilman sen kummempaa kieroa suunnitelmaa

[ 12 viestiä | ]