Nuuhkista Nuuhkista
Vegaani Vegaani
mitä tämä magia oikein on mitä tämä magia oikein on
savumerkki savumerkki
Pikkujätkä Pikkujätkä
fysiikkaa fysiikkaa
Paska ostakaka Paska ostakaka
darksoulsin pelaaaja darksoulsin pelaaaja
kuumottaa kuumottaa
mikäs täällä haisee mikäs täällä haisee
parhaita naapureita parhaita naapureita
ai yksin minulle? kiitos <3 ai yksin minulle? kiitos <3
Tissikokoelma Tissikokoelma
nyt rokodiilit vittuun siitä rannalta nyt rokodiilit vittuun siitä rannalta
Rape ja sen Alfa Romeo Rape ja sen Alfa Romeo
säästöä se pienikin säästö säästöä se pienikin säästö
Hieno Hieno
xbox live xbox live
muovi audi muovi audi
Peppa normal familia Peppa normal familia
väsyttää väsyttää
Omaa kivaa Omaa kivaa
Kisselle tehdään taikatemppu Kisselle tehdään taikatemppu
Frensesia ja Rape tappelee autoista Frensesia ja Rape tappelee autoista
 810 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.67 MB, 2 tiedostoa, 18.05.2021 18:36:14
[ + 3 - | ]

Pari juttua päivän aiheesta

[53946] [apinaakoijataan.mp4] [1.36 MB] [426x426] [] []
[53945] [petturit.jpg] [0.31 MB] [1500x900] [] []
petturit.jpg

isänmaanpetturit

 · 

eu

(63)  · 

apina

(178)  · 

apinaa koijataan

 · 

kummeli

(129)  · 

sdp

(559)
18.05.2021 19:49:01
#464930 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vissiin rasisteina jättäytyivät pois. Taas niitä saa hävetä kun ei yksikään niistä halunnut antaa viimeisiä itsenäisyyden rippeitä Saksan ja Ranskan pankeille.

18.05.2021 19:57:13
#464931 [+-] Piilota Suosittele

>>464920
Vilkaises näiden viestin lähetysaikaa ja vertaa sitä siihen, että kahdelta Orpo ja kumppanit äänesti liittovaltiorahoituksen puolesta missä suomalaisen veronmaksajan rahat lykätään etelän apinamaille.

19.05.2021 00:53:33
#464972 [+-] Piilota Suosittele

>>464949
Tänään tein lopullisen ratkaisun ja päätin, etten enää ikinä hae töitä tässä sianvitun siittämässä oksennuksessa jota Suomen osavaltioksi kutsutaan. En enää suostu tuntemaan huonoa omaa tuntoa siitä, että en oo saanu töitä. Jos vielä joskus maailmassa tässä perselävessä pääsisin töihin niin otan palkan kirjekuoressa perjantaisin. En vittu suostu rahottamaan näitä saatanan globalistiterroristeja. Se on loppu ny.

19.05.2021 08:49:39
#465012 [+-] Piilota Suosittele

Katsotaan kuinka kauan jengi jaksaa maksaa veroja, joiden määrä jatkaa kasvuaan kokoajan. Hyöty suuri kun teitäkään ei ylläpidetä. Sairaanhoitoa vähennetään kokoajan. Kouluja laitetaan nurin. Maahanmuuttajalähiöitä ilmestyy aika ajoin paikkoihin. Suomalaiset lähtevät näiltä alueilta pois, kuten on nähty. Turvattomuus on lisääntynyt melkoisesti näillä alueilla.

19.05.2021 23:06:44
#465132 [+-] Piilota Suosittele

>>465012
Mun ainut mahdollisuus päästä täältä pois on joko se, että voitan jossakin lotossa tai sitten haulikon piippua myöten. Sinänsä ei ole väliä, että kummalla tavalla lähdetään, mutta pois täältä on päästävä.

[ 9 viestiä | ]