Panik Panik
Tuli sähköpostissa Tuli sähköpostissa
antiikki kassakaappi antiikki kassakaappi
Yllätysmunalada Yllätysmunalada
Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen? Osallistutteko tänään Koronan vastaiseen mielenosoitukseen?
Paras nukkumapaikka ikinä Paras nukkumapaikka ikinä
täydellistä täydellistä
Oikein Oikein
Hehe Hehe
Tissit Tissit
Valoa tunnelin päässä Valoa tunnelin päässä
Aina käy näin Aina käy näin
heseläiset eristyksiin heseläiset eristyksiin
ei panikoida ei panikoida
Olvi III arvostelu 16.10.2009 Olvi III arvostelu 16.10.2009
THL mainostaa - Onko tämä vitsi? THL mainostaa - Onko tämä vitsi?
Entisaikojen tytöt Entisaikojen tytöt
snibeti snap snibeti snap
minä en välitä mistään :3 minä en välitä mistään :3
Marinin etunoja Marinin etunoja
Kissan kaa karanteenissa Kissan kaa karanteenissa
AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä. AY pomo avautuu. Oli vielä väärässä.
Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi
Lääkärin määräyksellä Lääkärin määräyksellä
 712 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 13.05.2021 19:53:02
[ + 6 | ]

Pena sen siinä keksi

[53861] [Pena.jpg] [0.04 MB] [666x724] [] []
Pena.jpg

pena

(11)  · 

turve

(6)  · 

keskusta

(51)
14.05.2021 03:32:36
#463722 [+-] Piilota Suosittele

Yliopistojen paha leikkaus oli sillon kymmenluvun alussa jo. Rahoitus tulee sitten muualta ja jotkut jästit ihmettelee, että miksi tutkijat suoltaa täyttä paskaa. Ei se markkinatalous ja parhaan kysynnän periaate oikein toimi jos totuutta ollaan tavoittelemassa. Uutistoimistoilla tämä nyt kävi jo aikaisemmin, mutta sama homma on valitettavasti yliopistoilla jo ollut kymmenisen vuotta.

14.05.2021 03:36:23
#463725 [+-] Piilota Suosittele

>>463722
Et kannata tieteen rahoitusta. Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia. Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

14.05.2021 03:50:08
#463734 [+-] Piilota Suosittele

>>463725
Et kannata tieteen rahoitusta.

Puhuinko epäselvästi? En niin sanonut.

Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia.

Se on sitten rehtoriaatin tehtävä. Ei sitä voi joikaisessa opistossa olla edustaja seisomassa kuin neuvostoliitossa konsanaan.

Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

Hyvä pointti! Mutta itse haluaisin sinne teknokratiaan, missä ministerit on valittu sen aihealueen sisältä, jota ne edustaa.

14.05.2021 15:35:06
#463877 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
itse haluaisin sinne teknokratiaan

Tästä olemme samaa mieltä. Yleisestikin, valitaan BB-Niko ympäristöministeriksi ennen kuin joku joka jostain jotain tietää.

14.05.2021 21:10:14
#463999 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
Teknokratia for the win. Jäis nuo kyrvänsyyläset omaneduntavottelijat kokonaan pois välistä. Siihen vielä suora demokratia niin alakais tapahtumaan jotakin järkevääkin ku jäis turha paska pois päätöksenteosta.

[ 5 viestiä | ]