rynkytystä rynkytystä
Politiikka Politiikka
Piiloviesti? Piiloviesti?
hyvää joulua :3 hyvää joulua :3
Kunnon luukku 17! Kunnon luukku 17!
me jooda are :3 me jooda are :3
Nauruvastuu Nauruvastuu
blöö :o blöö :o
i'm done with your shit Karen i'm done with your shit Karen
Joulupesu Joulupesu
Mokugyo Mokugyo
Tempparit Suomi Tempparit Suomi
How dare you? How dare you?
kissataivas kissataivas
Vitun ituhipit! Vitun ituhipit!
vähän pelottaa vielä tuo ihminen (joku hylkäsi hänet) vähän pelottaa vielä tuo ihminen (joku hylkäsi hänet)
Jihad joulua vääräuskoisille Jihad joulua vääräuskoisille
Pupu Pupu
viimenen kerta kun niitä muttereita kiristellään viimenen kerta kun niitä muttereita kiristellään
May God have mercy upon your soul May God have mercy upon your soul
pieni tuholainen pieni tuholainen
Koiranaama Koiranaama
kuka käski lopettaa kuka käski lopettaa
Ammattilainen Ammattilainen
 705 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 13.05.2021 19:53:02
[ + 6 | ]

Pena sen siinä keksi

[53861] [Pena.jpg] [0.04 MB] [666x724] [] []
Pena.jpg

pena

(11)  · 

turve

(6)  · 

keskusta

(51)
14.05.2021 03:32:36
#463722 [+-] Piilota Suosittele

Yliopistojen paha leikkaus oli sillon kymmenluvun alussa jo. Rahoitus tulee sitten muualta ja jotkut jästit ihmettelee, että miksi tutkijat suoltaa täyttä paskaa. Ei se markkinatalous ja parhaan kysynnän periaate oikein toimi jos totuutta ollaan tavoittelemassa. Uutistoimistoilla tämä nyt kävi jo aikaisemmin, mutta sama homma on valitettavasti yliopistoilla jo ollut kymmenisen vuotta.

14.05.2021 03:36:23
#463725 [+-] Piilota Suosittele

>>463722
Et kannata tieteen rahoitusta. Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia. Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

14.05.2021 03:50:08
#463734 [+-] Piilota Suosittele

>>463725
Et kannata tieteen rahoitusta.

Puhuinko epäselvästi? En niin sanonut.

Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia.

Se on sitten rehtoriaatin tehtävä. Ei sitä voi joikaisessa opistossa olla edustaja seisomassa kuin neuvostoliitossa konsanaan.

Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

Hyvä pointti! Mutta itse haluaisin sinne teknokratiaan, missä ministerit on valittu sen aihealueen sisältä, jota ne edustaa.

14.05.2021 15:35:06
#463877 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
itse haluaisin sinne teknokratiaan

Tästä olemme samaa mieltä. Yleisestikin, valitaan BB-Niko ympäristöministeriksi ennen kuin joku joka jostain jotain tietää.

14.05.2021 21:10:14
#463999 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
Teknokratia for the win. Jäis nuo kyrvänsyyläset omaneduntavottelijat kokonaan pois välistä. Siihen vielä suora demokratia niin alakais tapahtumaan jotakin järkevääkin ku jäis turha paska pois päätöksenteosta.

[ 5 viestiä | ]