Pro players Pro players
blacked blacked
vaarallista peliä :3 vaarallista peliä :3
Kolomen metrin ponnarilla. Ihana nainen? Kolomen metrin ponnarilla. Ihana nainen?
näin puut rakentuvat näin puut rakentuvat
Niin... Niin...
Salatut Luolastot Salatut Luolastot
Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää. Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää.
T-Rex mayhem and ronsu T-Rex mayhem and ronsu
Psilosybiini Psilosybiini
näyttää kalliilta näyttää kalliilta
hehe hehe
pelataan :3 pelataan :3
Kebab Kebab
Ääripäät Suomessa (Matti Virtanen) Ääripäät Suomessa (Matti Virtanen)
Karpoa ammutaan!!!! Karpoa ammutaan!!!!
pallit pallit
Virginchad Virginchad
😘 😘
Ajattelin kertoa teille totuuksia Ajattelin kertoa teille totuuksia
Vihainen george Vihainen george
Modeemiaikakauden kauneutta Modeemiaikakauden kauneutta
Kuvakommentti Kuvakommentti
herrggujen herggu herrggujen herggu
 818 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 08.05.2021 22:56:51
[ + 6 | ]

Nyt kikeen

[53716] [Im+fast+as++boi_c1338a_8270288.jpg] [0.3 MB] [1200x1197] [] []
Im+fast+as++boi_c1338a_8270288.jpg

kettu

(136)  · 

pentu

(83)  · 

juoksee

(25)
08.05.2021 23:07:59
#462417 [+-] Piilota Suosittele

Meinasi kette bendele tulla maantiellä tänään auton alle.

Kettu näkyi onneksi aika hyvin, kun sen korvat olivat oikein pystyssä ja katsoi suoraan autoa kohti - ja tajusi sukeltaa aidan raosta takaisin ojan puolelle.

08.05.2021 23:29:52 | 23:33:34
#462425 [+-] Piilota Suosittele

>>462417
Tää on se vaaranaika. Pennut lähtee pesästä normaalisti tässä "keväällä."

Edit: Olisin laittanu tähän kohtaan videon pennusta, joka haukottelee ja lähtee taikaisin pesään auton lähestyessä, mutta en löydä sitä tähän hätään.

09.05.2021 01:38:39
#462449 [+-] Piilota Suosittele

>>462419
Muija ajoi. Mutta kiinnitin aiemmin kissakoiraan huomiota ja aloin örmöttämään heiheiheiheieläin, varovarovarovaro ja vauhti hiljeni ja kissakoiraan varauduttiin vastaantulijoiden kaistalle siirtymisellä, mutta se isoine korvineen onneksi tajusi hyvissä ajoin itsekin siirtyä metsähallituksen puolelle takaisin.

09.05.2021 01:59:04
#462452 [+-] Piilota Suosittele

>>462449
Ihquu! Tosta sun varottelusta tuli muuten mieleen ku aikonaan oltiin faijan kans liikenteessä jossaki korvessa. Tie meni jossaki helevetin vuoren rinteellä ja oikealla puolella parikytämetriä pudotusta. Yks kaks se alakaa osottelemaan etteen ja sannoo "varo". En nähäny mittään varomisen kohetta. "Varo varo varo varo!". Mää vaan, että mitä perkelettä pittää varoa? Luulin, että tarkotti sitä ku oli se saatanan rotko ja tie kaartu loivasti. Hiljennin toki ja sitten vasta ku hirvi liikahti siinä 20 metrin päässä löin jarrut lopullisesti kiinni. Se piru onnistu seisomaan jotenki semmosessa kohassa ja asennossa, että mää en erottanu sitä takana olevista puista. Sitten vasta ku käänti vähän päätään niin osu silmiin.

[ 7 viestiä | ]