Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew) Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)
Kummeli - Viimeiset Pirkkalaiset Kummeli - Viimeiset Pirkkalaiset
Kamala Akka Kamala Akka
Burn Burn
Walakin ded 2 Walakin ded 2
Luolastolainen Luolastolainen
Välillä iloisiakin hetkiä Välillä iloisiakin hetkiä
Erilaisia kahvilaatuja Erilaisia kahvilaatuja
Sielunsiskot Sielunsiskot
Ryssät Ryssät
YLE YLE YLE YLE YLE YLE
Nää mainokset ... Nää mainokset ...
Ekovena Ekovena
Ossy apu apustaja Ossy apu apustaja
Mystinen hoolomies Mystinen hoolomies
CyberPunk Luolasto - Tilanne kadulla CyberPunk Luolasto - Tilanne kadulla
Ihana nainen Ihana nainen
demoni pääsi valloilleen demoni pääsi valloilleen
Hämähäkkiapina asento Hämähäkkiapina asento
Halfway there Halfway there
Sinne meni kansallispukukin Sinne meni kansallispukukin
Chimichangas Chimichangas
gaybs ja gayway pelaamassa kiekkoa gaybs ja gayway pelaamassa kiekkoa
Pollo campero Pollo campero
 1 120 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.13 MB, 1 tiedosto, 05.05.2021 00:00:57
[ + 3 - | ]

mä jokapäivä töitä teen

[53611] [ma-jokapaiva-toita-teen.mp4] [2.13 MB] [270x480] [] []

mä jokapäivä töitä teen

 · 

manne

(192)  · 

varastelu

 · 

mustalainen

(155)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

ravineekeri

(70)  · 

tupakki

(7)  · 

sdp

(559)  · 

vassarit

(109)  · 

kelarotta

(93)  · 

rikollinen

(111)  · 

rosvo

(85)
05.05.2021 03:31:55
#461441 [+-] Piilota Suosittele

Tuo on ilmeisesti vitsi, mutta pistää vituttaan. Ei ole noihin luottamista. Mikä helvetti siinä on? Toinen on työllä ansainnut jotakin, ja mannea ei ota omalletunnolle varastaa sitä. Ei vähääkään?

06.05.2021 03:29:41
#461625 [+-] Piilota Suosittele

>>461481
Entä jos kusettaminen ja varastaminen on tuossa kulttuurissa jotain josta pitääkin olla ylpeä 🤔

Yhteiskunta tarvitsee aina vihollisen tai se ei toimi kunnolla. Katso nyt mitä on tapahtumassa kun SJW-porukka on vallassa.

06.05.2021 08:28:01
#461667 [+-] Piilota Suosittele

Nyt vaan odotellaan Anteroa puolustelemaan tätä rottakansaa argumenteilla "no mutta onhan joku valkolainenkin joskus varmaan varastanut jotain tms..""

06.05.2021 21:51:21
#461846 [+-] Piilota Suosittele

>>461806
Kiitosta vuan!

Miten minä siihen syyllinen olen?

Jos sinulle annetaan vapaus, jäätkö vankilaan? Vankila/vapaus on vertauskuva oikeuksille ja velvollisuuksille toimivassa yhteiskunnassa.

Tuotah.. ehkä minun ei pitäisi selittää näitä.

06.05.2021 22:52:50
#461866 [+-] Piilota Suosittele

>>461846

Hyvä ihminen. En syytä sinua, vaan suomen päättäjiä että on annettu samanlaiset välineet samalaisen tilan tekemiseen mitä naapurimaassa.

06.05.2021 23:29:54
#461885 [+-] Piilota Suosittele

>>461866
Sieltä muuten otetaan jopa mallia. Mitäs jos otettas mallia tuosta ihan läheltä idästä?

Teatterikaappaus on hyvä esimerkki vahvasta valtiosta jolle ei vittuilla. Moni muu asia voidaankin sitten sivuuttaa.

[ 11 viestiä | ]