Joulukuusen koristelijat :3 Joulukuusen koristelijat :3
Hyvää joulua! Hyvää joulua!
Kjeh Kjäh Kjeh Kjäh
läheltä piti tilanteita läheltä piti tilanteita
Vartia kuvasi pierunsa Vartia kuvasi pierunsa
Olisi kannattanut tehdä huonevaraus Olisi kannattanut tehdä huonevaraus
Maukasta joulua! :3 Maukasta joulua! :3
Ei olisi mahtunut edes tunkemalla Ei olisi mahtunut edes tunkemalla
2018 Paint-joulukalenterin luukku 17. 2018 Paint-joulukalenterin luukku 17.
Tillitapaus! Tillitapaus!
Heviparran joulutervehdys Heviparran joulutervehdys
yolo pukki reki retki click bait yolo pukki reki retki click bait
ammattilainen ammattilainen
Tämä traumatisoi koiran Tämä traumatisoi koiran
Joulupäivä? Jihuu! :3 Joulupäivä? Jihuu! :3
Jouluinen glögi Jouluinen glögi
Kantasuomalaista musiikkia Kantasuomalaista musiikkia
hampurilainen hampurilainen
Kaukoputki Kaukoputki
Voi näitä naisia. Kärsivällysyys olis koetuksella tos duunis Voi näitä naisia. Kärsivällysyys olis koetuksella tos duunis
Yo Dawg Yo Dawg
Muutama webm 31 Muutama webm 31
Aitoa amerikkalaista painimista Aitoa amerikkalaista painimista
Upi vetää viinaa Upi vetää viinaa
 757 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 29.04.2021 13:16:21
[ + 3 | ]

Saamelainen

[53423] [tiedosto.jpg] [0.26 MB] [1444x1459] [] []
tiedosto.jpg

persu

(150)  · 

saame

(7)  · 

saamelainen

29.04.2021 13:45:58
#459872 [+3] Piilota Suosittele

sopii tuo minulle jos pystyvät jatkossa hoitamaan asiansa ilman entisen imperialistivallan tukea
ottakoon vielä ahvenanmaan kaupan päälle jos se yhtään auttaa

29.04.2021 14:43:15
#459884 [+2] Piilota Suosittele

>>459872 Juuri tämä! Saamelaiset voi itse rahoittaa peto vahinkonsa (loppuis se 3 kertaan saman poron rahastus kun ei voisikaan väärentää korvamerkkejä) ja silti kunnioittaa suojeltuja & uhanalaisia petolajeja. Saavat myös itse hoitaa kieli, opetus, terveys ja muut julkiset palvelunsa.
Ahvenanmaa on puolestaan ongelma. Suomi ei saa pitää pv:n joukkoja, ei rakentaa linnotteita, lentokenttää ei saa sotilaskoneet käyttää jne jne demilitarisoitu alue.
Manner suomalainen ei saa ostaa affenanmaalta asuntoa kuin aikaisintaan 5 vuoden asumisen jälkeen.
Palvelu virastoissa ja kaupoissa pääosin ruotsiksi, puhu suomea niin suurin piirtein toivotetaan painumaan vittuun, toki rahat voi jättää tiskille koska likainen finski jonka pitää maksaakkin affenan eläminen ja julkiset palvelut jotta itsehallintoalueen keräämät tulot voidaan käyttää affenoiden elämisen kulujen subventointiin.

30.04.2021 12:39:24
#460135 [+1] Piilota Suosittele

En ole vielä tavannut minkään puolueen kannattajaa, jolla olisi jotain erityistä saamelaisia vastaan. Onhan niillä ärsyttävä tapa vinkua ja kitistä kun ei rekallinen lahjarahaa riitä, ja karja ruokitaan sekä laidunnetaan muiden mailla, mutta se on saamelaisten tapojen vastaisuutta, ei saamelaisten vastaisuutta. Itsenäisyyshän olisi ihan kauhistus, joutuisivat itse maksamaan omat tukiaisensa.

[ 7 viestiä | ]