Surullinen keanu Surullinen keanu
tyynyt tyynyt
zimssi22 peli zimssi22 peli
Italypsyn lehmä Italypsyn lehmä
waa waa
Do you have any favorite Fucking places to go? Do you have any favorite Fucking places to go?
Belle Delphine, hyvät naiset ja herrat Belle Delphine, hyvät naiset ja herrat
Mickey Mouse Clock Cleaners (1937) Mickey Mouse Clock Cleaners (1937)
Japanin postimerkit 2019 Japanin postimerkit 2019
Mörkö apu apustus Mörkö apu apustus
Crush 40 ft. The Qemist - Green light ride Crush 40 ft. The Qemist - Green light ride
Ota sieluni Ota sieluni
Stubbilla on sinulle asiaa Stubbilla on sinulle asiaa
Ylös ja alas ja lenkille. Kyllä se siitä Ylös ja alas ja lenkille. Kyllä se siitä
ennen raitistumista ja sen jälkeen ennen raitistumista ja sen jälkeen
Danger Seekers Danger Seekers
Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua" Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua"
Vain muutaman venakon tähden Vain muutaman venakon tähden
En mene uuniin. Olen valepukeutunut. En mene uuniin. Olen valepukeutunut.
Kusi-Mikki: Luu perseessä Kusi-Mikki: Luu perseessä
maitoallergikko22 maitoallergikko22
Ruotsi tylyttää Ruotsi tylyttää
Vaaleanpunaisen floydin universumi Vaaleanpunaisen floydin universumi
Tappelu Tappelu
 817 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.46 MB, 2 tiedostoa, 27.04.2021 21:53:18
[ + 7 - | ]

Taas pari kivaa kuvaa

[53387] [tiedosto-1.jpg] [0.42 MB] [2048x1765] [] []
tiedosto-1.jpg
[53386] [tiedosto-2.jpg] [0.04 MB] [526x526] [] []
tiedosto-2.jpg

jumipappa

 · 

ps

(47)
27.04.2021 22:10:26
#459467 [+-] Piilota Suosittele

Tuotanto siirtyy sinne missä on halvinta tuottaa. Sille ei persut pysty tekemään mitään, elleivät saa jotenkin palkkoja laskettua kehitysmaiden tasolle.

27.04.2021 22:42:59
#459483 [+-] Piilota Suosittele

>>459467 Ei riitä että palkat lasketaan kiinan / intian / bangladeshin tasolle.
Myös muut kulut kuten rakentaminen, työlainsäädäntö, ympäristölait ja verotus pitää saada kehitysmaa tasolle jotta sijoittajilla nousee erektio perustaa tuotantolaitos alhaisilla kuluilla ja maksimaalisilla tuotoilla.
Lisäksi yhteiskunnan tulee olla stabiili, mieluiten diktatuuri tai sotilasjohtoinen jotta tuotanto toimii ilman häiriöitä tasaisesti.

27.04.2021 23:03:43
#459497 [+-] Piilota Suosittele

>>459467

Ja niin.

Verkko-ostot siirtyy sinne missä on halvinta. Sille ei Suomi mahda mitään elleivät jotenkin saa laskettua hintoja samalle tasolle kuin muualla.

27.04.2021 23:07:32
#459501 [+1] Piilota Suosittele

Plussaa, koska hyödyttömien Vihreiden vihersiirtymä esillä Jumipapan ohessa.

Yrittäjille ja yrityksille positiivisempi ilmapiiri, pienempi pelko "viherveroyllätyksistä" ja halvemmat kuljetuskustannukset. Siinä nyt pari ensimmäistä asiaa, joilla teollisuusyrityksiä saadaan pidettyä Suomessa.

28.04.2021 01:04:34 | 01:05:28
#459541 [+-] Piilota Suosittele

>>459501

Tää saattaa kuulostaa hullulle, mutta... jos verotusta laskettais niin saatais enemmän teollisuutta ja tuottavia työpaikkoja. Ja voishan se olla toivottavaa sekin, että hallitus tosiaan yrittäis saada töitä kansalaisille eikä vaan aiheuttaa irtisanomisia. Kannattaa muistaa vaaleissa, että mitkä porukat on ajaneet tätä paskaläjää konkurssiin samalla ku fanittavat ihan kybällä mutiaisten loisimista täällä.

28.04.2021 04:30:10
#459565 [+-] Piilota Suosittele

Yksi vaihtoehto olisi ollut, että persut eivät olisi myyneet hallituksessa ollessaan valtion eli sinun omaisuuttasi ulkomaalaisille sijoittajille.

[ 13 viestiä | ]