joulu tulee taas,,, joulu tulee taas,,,
Lällällää! Maistuisko vesimeloni? Lällällää! Maistuisko vesimeloni?
Neekeröintiä Neekeröintiä
Bruce Lee vs Iso Neekeri Bruce Lee vs Iso Neekeri
Kyllä on nätti Lugeri. Vasuri tuu hilluu mun tontille Kyllä on nätti Lugeri. Vasuri tuu hilluu mun tontille
Ruokaa? Ruokaa?
Terhakka terrieri Terhakka terrieri
Ei rahaa, vain rapsutuksia :3 Ei rahaa, vain rapsutuksia :3
Marin etötöissä. Marin etötöissä.
Lapsia pitää suojella Lapsia pitää suojella
N-Pukki N-Pukki
Oli teetä Oli teetä
Paikalliset persut vauhdissa Paikalliset persut vauhdissa
N-sana N-sana
hakaristi hakaristi
taneli taneli
Ryppy ja lääkärintarkastus Ryppy ja lääkärintarkastus
Ei meillä ole korruptiota.. Ei meillä ole korruptiota..
Keskusta Keskusta
Suomessa on maailman neutraalein oikeusjärjestelmä Suomessa on maailman neutraalein oikeusjärjestelmä
Bitchface Bitchface
Se uus neekerinpusu näyttääki tältä Se uus neekerinpusu näyttääki tältä
Pavlov Pavlov
Kiinalainen onnenkeksi kertoo totuuden Kiinalainen onnenkeksi kertoo totuuden
 712 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 25.04.2021 18:23:53
[ + 3 | ]

Näihin maihin lähetetään rahaa

[53333] [afr.jpg] [0.1 MB] [1008x776] [] []
afr.jpg

kehitysapu

(7)  · 

afrikka

(95)
25.04.2021 18:30:59
#458868 [+1] Piilota Suosittele

Kyllä kai kun nuo apinat ei osaa/älyä/halua hyödyntää luonnonvaroja tai muutenkaan kehittyä. Siirtomaa-ajan lopettaminen oli virhe ja veikkaan että noin 200 vuoden päästä neekeröt itsekin tajuavat sen kun edelleen elävät paskassa.

25.04.2021 19:18:38
#458877 [+-] Piilota Suosittele

Koko afrikka, lähi-itä ja osa aasiaa, sama ongelma.
Omaisuus, rahat menevät valtapitäville ja heidän lähipiirille tai klaanille joka taas käyttää rahat aseisiin, sotimiseen ja tottakai italialaisiin urheiluautoihin, sveitsiläisiin luxus rannekelloihin, ranskalaisiin muotivaatteisiin, asuntoon monacossa tai nizzassa ym "rich nigga" paskaan.
Muu kansa ( keskimäärin 99% väestöstä) saa tienata sen 0,4€ päivässä orjatöissä tai päästä palkkakuopasta peräti 5-20€ päivä ansioihin + mitä saa ryöstettyä, värväytymällä johonkin armeijaan (kapinallisten, naapurimaan kapinallisten tai oman maan viralliseen), tosin todennäköisyys väkivaltaiseen kuolemaan kasvaa tuon jälkeen mutta who care´s kun "Ugala bugala monneyy!" tai "Allah ackbar, 72 neitsyttä odottaa!"

25.04.2021 22:24:40
#458948 [+-] Piilota Suosittele

Jos 20-vuotias neekeri jota voi pitää aikuisena ajattelisi 20v tähtäimellä tulevaisuuteen, voisi hän nauttia 40-vuotiaana rikkaana miehenä tulevaisuudesta. Miksi neekeri ei tähän kykene?

Käytän sanaa neekeri jotta kaikille tulisi asiani selväksi, en rasistisessa mielessä. Inhoan myös valkoisia neekereitä ja rasisteja vailla syytä rasismiin.

26.04.2021 17:12:39
#459050 [+-] Piilota Suosittele

>>458963
Yhtä paljon kuin Suomen infran, luonnonvarojen ja teollisuuden kohdalla (monimutkaisempaa), pitäisi Afrikan valtioiden pakkolunastaa nimellistä summaa vastaan nämä luonnonvarat.

He eivät sitä tee, koska pieni päättävä piiri saa kehitysapurahat ja sievoisen palkkion lisäksi.

[ 6 viestiä | ]