Diippii Diippii
Tämän takia haltijoita ei ole olemassa Tämän takia haltijoita ei ole olemassa
Paint-joulukalenteri 15. luukku - Joulutarina VI Paint-joulukalenteri 15. luukku - Joulutarina VI
Laihialainen ale Laihialainen ale
Kyllä aina seuraava löytyy! Kyllä aina seuraava löytyy!
Do you even woof? Do you even woof?
Hmmm.... Hmmm....
Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali
PeliLogiikka - Half Life [1998] PeliLogiikka - Half Life [1998]
Viikset ajetaan Viikset ajetaan
nerf this nerf this
Keski ostkiko Keski ostkiko
Ei nyt oo pääsiäinen saatana Ei nyt oo pääsiäinen saatana
triggered triggered
Läski Paska käy nettitreffeillä Läski Paska käy nettitreffeillä
Turppi Intissä Turppi Intissä
8liivit on paras 8liivit on paras
Yrittäkää edes nostella Yrittäkää edes nostella
Juna vai rage? Juna vai rage?
Fernando Approves Fernando Approves
Suojeluhälytys Suojeluhälytys
Gay Gay
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Nietzsche oli viisas mies Nietzsche oli viisas mies
 937 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 22.04.2021 14:03:46
[ + 10 - | ]
👑 Plussatuin 22.04.2021.

Hyvin meni

[53215] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [474x1306] [] []
tiedosto.jpg

maatalous

(5)  · 

mugabe zimbabwe

22.04.2021 20:24:34
#457907 [+2] Piilota Suosittele

Neekeri näki, että valkosella on viljaa pellolla ja maa vie viljaa muualle afrikkaan. "Mohulu mohulu, valkoinen paholainen spermanaama! Me ottaa vilja itselle ja valkoinen pois maasta tai maan alle!" Vuosi vierähtää. Neekeri ihmettelee, miksi vilja ei kasva. "Ma ei ummarra. Mulla valkoisen maa, missa ruoka? Pelkkä kärbä." Toinen vuosi vierähtää. "Mulla nalka, missa vilja? Ollako spermanaama joku taikakeino? Henki pois, mus.. eiku valkoinen taika pilata maa!" Maa täysin nekrujen hallussa. Nälänhätä. "Sper.. valkoinen massa bwana, mika olla sinu taika? Auttaa auttaa, minä syödä jo lapset." No kuules neekeri, katokku vilja pitää kylvää joka vuosi. "Outo taika, ma ei ummarra. Tulla takas laittaan ruoka peltoon?" Juu ei. "Vitu rassizti spermanaama!"

[ 5 viestiä | ]