Treffeillä Treffeillä
makuupatja makuupatja
Lisävaruste Lisävaruste
Villi länsi Villi länsi
fiksuja perunoita fiksuja perunoita
Källi kuva Källi kuva
Valupertti Valupertti
Man of steal Man of steal
kyrpää pöntöstä kyrpää pöntöstä
Huutikauppa keisari Huutikauppa keisari
Kapun seikkailu Kapun seikkailu
xenomorph heppa xenomorph heppa
Diskogondola Diskogondola
Perjantai Laura Perjantai Laura
Talvinen kaupunki Talvinen kaupunki
homo jynkky homo jynkky
Pelastuspartio Pelastuspartio
Yrittäjyys Yrittäjyys
Ihana nainen Ihana nainen
Yllätyys Yllätyys
Tilanteet Lapualla Tilanteet Lapualla
Minikorista Minikorista
Olisiko teillä hetki aikaa puhua päivityksistä Olisiko teillä hetki aikaa puhua päivityksistä
Amori pesä Amori pesä
 713 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 19.04.2021 19:16:42
[ + 0 | ]

Aha

[53168] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [549x1677] [] []
tiedosto.jpg

20.04.2021 00:08:20
#457269 [+-] Piilota Suosittele

>>457264
Eihän tuossa mittään hauskaa ollukkaan. Jotakin sekavaa ölinää, mutta heppu näki sen niin tähdelliseksi, että laitto linjoille. Pakkohan sitä on nyt sitten jakaa kaikille.

20.04.2021 07:17:56
#457291 [+-] Piilota Suosittele

>>457269

Juuri tuo on pääsyy miksi en enää juuri toimi facessa. Niin vitun turha paska ettei mitään rajaa. Kaipaan saatana IRC-aikoja, jossa oli puhetta eikä vittu tuollaista saatanan paskaa.

21.04.2021 01:04:01
#457527 [+-] Piilota Suosittele

>>457291

Mutta, mutta ku pittää sitä kaikkien saaha puhua ajatuksistaan (vaikkei semmosia oiskaan). Ookko nää joku namskisti, siis semmonen pahis, jonka miälest vaan väärinajattelijoille (pärsuille) nauravat on oikeessistas? Hä! Hä! Hä1 Hä! Hä! Hä! Hä! Hä! Hä!1111=?=

Helevetim koivistolaiset ja breesneverin vastusta... tä, ai että ei oo semmosesta muka kysekkään? NATISTI NATISSISSTI!

[ 6 viestiä | ]