Ysäriä Ysäriä
Hampurilainen Hampurilainen
Huijausta Huijausta
lihansyöjä lihansyöjä
Joulun odotus Joulun odotus
universal niggers universal niggers
Kikkailunäyte Kikkailunäyte
Ei mökötetä Ei mökötetä
HYVÄÄ HUOMENTA HYVÄÄ HUOMENTA
Paskalla Paskalla
Mistä Jeesus järkyttyi? Mistä Jeesus järkyttyi?
varoitus varoitus
Joulu on taas Joulu on taas
Gubbejen taisto Gubbejen taisto
Tassut ylös Tassut ylös
Deep (into) state of russia Deep (into) state of russia
Pro-gamer move Pro-gamer move
muinoin egyptissä muinoin egyptissä
Teki tempun Teki tempun
Aika homoa Aika homoa
evoluutio evoluutio
Kumman valitset >:3 Kumman valitset >:3
greta greta
hail hail
 560 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 19.04.2021 13:23:14
[ + 0 | ]

Mitä helvettiä?

[53150] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [1080x582] [] []
tiedosto.jpg

persu perseilee

19.04.2021 17:44:30
#457193 [+-] Piilota Suosittele

>>457184
no en minä ole laisinkaan vakuuttunut siitä että tämä on laillista
tai jos onkin niin ovatko kaupunginhallitukset päätösvaltaisia, vai tulisiko niiden keskittyä hoitamaan välttämättömiä juoksevia asioita vaaleihin asti
mutta ei minulla ole mitään kompetenssia arvioida asiaa
eihän se olisi ensimmäinen kerta kun esivalta ylittää valtuutensa koronan varjolla, oli ne perustuslain vastaiset rajanylityskiellotkin

19.04.2021 18:58:43
#457206 [+-] Piilota Suosittele

Uusi tunnus vaalipaniikin kunniaksi?


Mitä tähän ei-niin-hemaisevaan PS-Lauraan tulee (Huhtasaari on supersexy ja Jokela on aivan ihastuttava), niin varatuomari/asianajaja puhuu oikeasta asiasta Henrikssonin ja kumppaneiden kabinettipaniikkipäätöksestä, jossa THL:ltä pyydettiin jallituksen toimesta päivän varoajalla lausunto juuri silloin, kun THL:ltä kokeneimmat kaverit olivat poissa paikalta - ja vauhdilla lausunnon pohjalta sitten päätettiin vaalit siirtää. Vaalit, joiden turvalliseen järjestämiseen olisi ollut vuosi jo korona-aikaa. Vaalit, joihin ollaan nyt mahdollistamassa myös ennakkoon äänestäminen suoraan autosta. Tällekin idealle oli vuosi aikaa, mutta kun oli kivaa olla kuvissa ja palaveroida kampaviinereiden kanssa. Varatuomari-Laura on varmasti erittäin pätevä ja ansioitunut kritisoimaan näitä asioita.

Sen sijaan varatuomari-Laurasta en pidä monesta syystä, joista osa liittyy juuri hänen taustaansa. Hän on monen muun tavoin kadottanut yhteyden tavalliseen ihmiseen ja tavallisen ihmisen talouteen. Siinä hän on samalla viivalla SDP:n, Vasemmiston, Vihreiden ja Kokoomuksen kerman kanssa.

Siksi ääni kannattaa Helsingissä antaa ihastuttavalle Lauralle eli Laura Jokelalle, ei Korpiselle.

19.04.2021 21:12:51
#457240 [+-] Piilota Suosittele

ei osata muuta ajatella kun jotain vallankaappausta. eiköhän vaaleja siirretty vallitsevan pandemian vuoksi. vai onko se jo unohtunut
eiku niin, ei persut vissii käytä maskeja ja 5g tappaa kaikki

23.04.2021 18:03:41
#458240 [+-] Piilota Suosittele

vittu täällä on lampaita paljon...aaseja rikollispuolueiden (hallituspuolueet, varsinkin SDP ja Vihreät) kannattajia!

[ 5 viestiä | ]