Vittu saatana Vittu saatana
Kevyet helmat ja kesää odotellessa Kevyet helmat ja kesää odotellessa
Sekalaisia Sekalaisia
vaaliväsymys vaaliväsymys
Woron ilmestys Woron ilmestys
Kissagifejä Kissagifejä
Panisitko? Panisitko?
Uusin versio maaliskuussa Uusin versio maaliskuussa
Normaalia? Normaalia?
Suorituspaineet ovat valtavat Suorituspaineet ovat valtavat
Ihan hieno Ihan hieno
Kaksipäinen poro Kaksipäinen poro
Kuvaotokset #29 Kuvaotokset #29
Dyslexia cat - "are you chitting me?" Dyslexia cat - "are you chitting me?"
Onpas tumma Onpas tumma
City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown) City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown)
Ryyppäisin Ryyppäisin
Pickup line scientist Pickup line scientist
Oy vey Oy vey
Miten sä voit Miten sä voit
Pyeongchang 2018 kuvina Pyeongchang 2018 kuvina
I had a dream I was king :3 I had a dream I was king :3
"Ei." "Ei."
Darius sedän valinta Darius sedän valinta
 561 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 19.04.2021 13:23:14
[ + 0 | ]

Mitä helvettiä?

[53150] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [1080x582] [] []
tiedosto.jpg

persu perseilee

19.04.2021 17:44:30
#457193 [+-] Piilota Suosittele

>>457184
no en minä ole laisinkaan vakuuttunut siitä että tämä on laillista
tai jos onkin niin ovatko kaupunginhallitukset päätösvaltaisia, vai tulisiko niiden keskittyä hoitamaan välttämättömiä juoksevia asioita vaaleihin asti
mutta ei minulla ole mitään kompetenssia arvioida asiaa
eihän se olisi ensimmäinen kerta kun esivalta ylittää valtuutensa koronan varjolla, oli ne perustuslain vastaiset rajanylityskiellotkin

19.04.2021 18:58:43
#457206 [+-] Piilota Suosittele

Uusi tunnus vaalipaniikin kunniaksi?


Mitä tähän ei-niin-hemaisevaan PS-Lauraan tulee (Huhtasaari on supersexy ja Jokela on aivan ihastuttava), niin varatuomari/asianajaja puhuu oikeasta asiasta Henrikssonin ja kumppaneiden kabinettipaniikkipäätöksestä, jossa THL:ltä pyydettiin jallituksen toimesta päivän varoajalla lausunto juuri silloin, kun THL:ltä kokeneimmat kaverit olivat poissa paikalta - ja vauhdilla lausunnon pohjalta sitten päätettiin vaalit siirtää. Vaalit, joiden turvalliseen järjestämiseen olisi ollut vuosi jo korona-aikaa. Vaalit, joihin ollaan nyt mahdollistamassa myös ennakkoon äänestäminen suoraan autosta. Tällekin idealle oli vuosi aikaa, mutta kun oli kivaa olla kuvissa ja palaveroida kampaviinereiden kanssa. Varatuomari-Laura on varmasti erittäin pätevä ja ansioitunut kritisoimaan näitä asioita.

Sen sijaan varatuomari-Laurasta en pidä monesta syystä, joista osa liittyy juuri hänen taustaansa. Hän on monen muun tavoin kadottanut yhteyden tavalliseen ihmiseen ja tavallisen ihmisen talouteen. Siinä hän on samalla viivalla SDP:n, Vasemmiston, Vihreiden ja Kokoomuksen kerman kanssa.

Siksi ääni kannattaa Helsingissä antaa ihastuttavalle Lauralle eli Laura Jokelalle, ei Korpiselle.

19.04.2021 21:12:51
#457240 [+-] Piilota Suosittele

ei osata muuta ajatella kun jotain vallankaappausta. eiköhän vaaleja siirretty vallitsevan pandemian vuoksi. vai onko se jo unohtunut
eiku niin, ei persut vissii käytä maskeja ja 5g tappaa kaikki

23.04.2021 18:03:41
#458240 [+-] Piilota Suosittele

vittu täällä on lampaita paljon...aaseja rikollispuolueiden (hallituspuolueet, varsinkin SDP ja Vihreät) kannattajia!

[ 5 viestiä | ]