miten traumatisoida kissa miten traumatisoida kissa
tissit tissit
Näkyillään >:3 Näkyillään >:3
Oy vey! Oy vey!
original OH MY!!! original OH MY!!!
kuuma koira kuuma koira
Mitä mä just katoin Mitä mä just katoin
Three million yes veri proud Three million yes veri proud
the Grinch the Grinch
Mä Elän Vieläkin//Mustajärvi,Marstio,Kääriäinen,Sorsakoski. Mä Elän Vieläkin//Mustajärvi,Marstio,Kääriäinen,Sorsakoski.
Muistaako jonnet pleikkarin? Muistaako jonnet pleikkarin?
Truth is.. the game was rigged from the start Truth is.. the game was rigged from the start
Äidin neuvo Äidin neuvo
Friendly fire, aggro ja Make parittaa Friendly fire, aggro ja Make parittaa
junsi ;_; junsi ;_;
Pieni posahdus beirutis Pieni posahdus beirutis
Tiedejuttuja Tiedejuttuja
jonne tranberg jonne tranberg
Kolme vuotta Kolme vuotta
Mieli: nussia Mieli: nussia
NOM NOM :3 NOM NOM :3
tits tits
Trumpin huolenpito Trumpin huolenpito
Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen
 658 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 10.04.2021 07:44:43
[ + 6 - | ]

Jussi servaa Päitsin.

[52973] [images.png] [0.01 MB] [212x238] [] []
images.png

jussi

(53)  · 

persut

(247)
10.04.2021 19:17:46
#455437 [+1] Piilota Suosittele

Ai että sitä vasemmiston paniikkia. Vihapuhetta levittävät jatkuvasti enemmän ja enemmän ja täysin perättömiä juttuja. Sillä aikaa yhtä sun toista Vihreää pedofiilia paljastuu nurkista.

Ja kun PS saa kuntavaaleissa 20 -prosentin kannatuksen ja pullaa maiskuttelevat keskustalaiset lentävät valtuustoista mäkeen Perussuomalaisten tullessa tilalle ja vievät samalla paikkoja SDP:ltä ja Kokoomukseltakin, niin kyllä alkaa ihan hirmuinen huutoitku vasemmalta - paniikki muuttuu mielenterveyshoidon tarpeeksi vasemmalla.

Saarikko alkoi jo uhkailemaan muita hallituspuolueitakin. Keskusta voi sittenkin järkiintyä ja Huuskonen & kumppanit nousevat isompaan rooliin painostaen Saarikkoa ja muita pullaa maiskuttavia keskustalaisia - ja vaatimukset hallituksessa pysymisestä kasvavat jyrkästi ja sieltä voidaan jopa lähteä. Sitten on velkavasemmisto ongelmissa.

[ 2 viestiä | ]