Nuulo katsoo powerin mainoksia Nuulo katsoo powerin mainoksia
Gondolan alakouluajat Gondolan alakouluajat
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
Äänitekniikkaa ääliöille Äänitekniikkaa ääliöille
trolli trolli
naapurit naapurit
resepti resepti
pulmallinen peli >:3 pulmallinen peli >:3
Lihkku beaivai Sápmi! Lihkku beaivai Sápmi!
tämä taisi olla virhe tämä taisi olla virhe
Turgin oberaatio Turgin oberaatio
Femakko antero Femakko antero
Hyvät kaverit on harvassa Hyvät kaverit on harvassa
Kreh kröh Kreh kröh
Pipo-kisse Pipo-kisse
Viiksimies temppuilee Viiksimies temppuilee
Kultturimarksismi Kultturimarksismi
Että semmosta Että semmosta
Superwoman Superwoman
Miltähän tämä maistuu? Miltähän tämä maistuu?
Oulun poliisilla tuli ongelma. Oulun poliisilla tuli ongelma.
kumman valitsisit? kumman valitsisit?
Ei tyttöpöpöjä! O__O >:3 Ei tyttöpöpöjä! O__O >:3
Nugs Nugs
 1 370 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 22.03.2021 16:54:08
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 22.03.2021.

kannatus

[52555] [fingerpori.png] [0.56 MB] [1080x732] [] []
fingerpori.png

perussuomalaiset

(81)  · 

fingerpori

(174)  · 

pääministeri

(45)  · 

corona

(79)
22.03.2021 18:25:23
#449926 [+-] Piilota Suosittele

Vihervassareilla on pelko perseessä kun persut on suosituin puolue. Hallitus on kyllä mokaillut huolella että se kärsii tulevissa paikallis ja eduskuntavaaleissa. Muistakaapa aikaa kun vihreet oli pikkupuolue ja eduskuntaa oli vaikea päästä. Kohta ovat taas poissa kun muutkin puolueet ajaa samoja ideoita. Kommarit ovat olleet aina vitsi. Ei maapallolla ole enää varsinaista kommunista valtiota. Ovat todenneet demokraattisen paremmaksi.

22.03.2021 18:36:28
#449929 [+1] Piilota Suosittele

Tältä osin olemme saapuneet tilanteeseen, missä miltään osin harkitaan toimenpiteitä joiltain osin. Siltä osin myöhemmin osaamme sanoa pohditaanko rajotuksia näiltä osin

23.03.2021 08:16:49
#450019 [+1] Piilota Suosittele

Coronaa tipultetiin suomeen ihan kivaan tahtiin. Ei tarkastuksia, ei vaatimuksia. Ei karanteenia. Hih. Ja siten täten teemme nyt näin koska se on näin ja noin koska me tehtiin näin ja noin.

[ 3 viestiä | ]