buljista buljista
Narun jatko Narun jatko
Lauletaan ja treenataan Lauletaan ja treenataan
hyvin suoritettu hyvin suoritettu
berliini berliini
Pajeetin kaakao Pajeetin kaakao
haluatko meownääriksi haluatko meownääriksi
Ruokahommia Ruokahommia
Typerä nainen Typerä nainen
dindu nuffins dindu nuffins
ei pysähdytä motarilla ei pysähdytä motarilla
Somaleiden miljardikusetus jenkkien Minnesotassa Somaleiden miljardikusetus jenkkien Minnesotassa
hyvää joulua hyvää joulua
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
allahin ilotulitteet allahin ilotulitteet
tiskikone tiskikone
meinasi käydä virhe meinasi käydä virhe
Hot Kinky Jo Hot Kinky Jo
Typerä huora Typerä huora
Tämäkin kiva kielletään Tämäkin kiva kielletään
tussahti tussahti
japani japani
radalla radalla
Ihana nainen Ihana nainen
 796 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 13.03.2021 15:46:46
[ + 1 | ]

Persut

[52335] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [910x1064] [] []
tiedosto.jpg

13.03.2021 15:54:58
#447267 [+-] Piilota Suosittele

Ja vassareiden pääasiallinen toiminta ei ole muuta kuin itkeä ja syyttää persuja kaikesta. Mikä ajaa ihmisen vassaruuteen? Huumeet? Kateus? Mielenterveysongelmat?

13.03.2021 15:57:43
#447268 [+-] Piilota Suosittele

Hauskinta näissä on se, että Perussuomalaiset kuvataan öyhöttäjiksi, kuten tuossakin paidassa.

Silti ei vain itse huomata, että juuri tällaiset kuvat ovat sitä öyhötystä.

Perussuomalaisten pelko näyttää kyllä olevan todella kova. Kuntavaaleissa kun kannatus on tasoissa SDP:n ja Kokoomuksen kanssa, niin tulee monessa kuunnassa nykyisiltä hallituspuolueilta ja myös Kokoomukselta paljon kyyneleitä.

13.03.2021 16:56:27
#447286 [+-] Piilota Suosittele

Öyhöttäjät vauhdissa. Persujen pelko on käsinkosketeltavaa. Kohta varmaan alkaa vaalitoimistojen tuhoaminen sisältäpäin, jolloin voi kivasti siitä vaikka syyttää persuja.

14.03.2021 14:06:15 | 14:07:56
#447473 [+-] Piilota Suosittele

>>447458
Oli meilläkin tällä viikolla taloyhtiössä "vaalit" jossa valittiin uusi hallitus.
Tämä on selkeä argumentti siitä, ettei Euroopassa ole koronan takia siirretty yksiäkään vaaleja paitsi Suomessa jossa se johtuu persu pelosta.
Jos puolueen kannatus nyt parin kuukauden takia romahtaa, niin sehän vain kertoo kuinka heikolla pohjalla Persujen vaalilupaukset ovat, mutta odotellaan nyt, että muutkin puolueet aloittavat vaaliohjelmansa ja katsellaan sitten kaatuvaa eduskunnan hallitusta kimpassa KUNTAvaalien jälkeen.

14.03.2021 16:49:27
#447497 [+-] Piilota Suosittele

>>447495
Katsotaan asiaa uudelleen, kun muutkin puolueet ovat aloittaneet kampanjansa.
Tottakai persut pärjäävät nyt gallupeissa, kun ovat käytännössä ainoana äänessä.

14.03.2021 19:57:24 | 19:59:38
#447546 [+-] Piilota Suosittele

>>447545
Eipä virallista kampanjastarttia ole tullut kuin persuilta.
Mutta valaise ihmeessä. On saattanut mennä ohi.
Varmaksi en voi sanoa kuin demareista. Meillä kampanjastartti piti olla tänään, mutta vaalien siirrosta johtuen sekin meni parin kuukauden päähän.

15.03.2021 04:11:31 | 04:11:55
#447660 [+-] Piilota Suosittele

Se kun vihervassarit ovat vetäneet suomen päin persettä ja kun persuhallitus aloittaa niin vihervassarit huutaa ekalla viikolla kuinka suomi on päin persettä ja huutaa uudet vaalit ja persut sotkenut suomen.

15.03.2021 12:27:36
#447704 [+-] Piilota Suosittele

>>447700
Loistavaa argumentointia.
Tiesitkö muuten, että olette tuossa vaalien siirrosta nillittämisessä yksin?
70% pitää siirtämistä hyvänä asiana 20 pinnaa vastustaa ja loput ei sano mitään.
Lisäksi vaalien siirtoa vastustivat eduskunnassa vain ps. Kaikki muut puolueet kannattivat, mutta jatka vaan ölinääsi.

[ 22 viestiä | ]