Muutama kuva 20. Muutama kuva 20.
heikko ihminen :3 t. mäyrä-koiro heikko ihminen :3 t. mäyrä-koiro
teppo suuttuu auringolle teppo suuttuu auringolle
neekeri neekeri
Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin
tissit tissit
Neekeriheimoa tarkkailtiin Neekeriheimoa tarkkailtiin
Slayjer and pals Slayjer and pals
Justiinsa Justiinsa
Vasemmiston arvopohjaa.. Vasemmiston arvopohjaa..
Hermot Hermot
Helevetin UPS Helevetin UPS
Anoturtiainen Anoturtiainen
Chad teknokratia Chad teknokratia
E.T E.T
vuono gondola vuono gondola
Juustoo Juustoo
Poikuuden menetys osa 3 Poikuuden menetys osa 3
ihana nainen ihana nainen
Keltiö näin tuttavallisemmin Keltiö näin tuttavallisemmin
Skeleton Jelly Skeleton Jelly
Gyy Gäärme Gyy Gäärme
Jälki-istuntoa paukkuu Jälki-istuntoa paukkuu
neekeri neekeri
 871 näyttökertaa, 13 viestiä, 1.44 MB, 1 tiedosto, 12.03.2021 14:26:35
[ + 3 - | ]

Araratin ransu kebu

[52310] [20210312_132406.jpg] [1.44 MB] [2560x1440] [] []
20210312_132406.jpg

kebab

(59)  · 

ranskalaiset

(18)
13.03.2021 03:28:58
#447103 [+-] Piilota Suosittele

>>447037 Ennen ehkä saattoi saada nikkeli-lyijy myrkytyksen tietyissä lahden ympyröissä ja paikoissa, nyt riskinä on lähinnä vatsakrampit ja ribale.
Salaatin suhteen riippuu paikasta.
Parissakin paikassa take-away kebun ostaessa kysytään "Ottako salaatti vai ilma?".
Nykyisin vaan tuntuu että suurinosa kebuloista myy saman makuista tavaraa eri hinnoilla ja annoskoolla.

14.03.2021 08:54:16
#447425 [+-] Piilota Suosittele

447209

Kun tein varastohommia, käytin enemmän karvapalveluita, nyt käy ihan ruokakin vaikka työ on kovempaa. Ihmiset vanhenevat jostain syystä >:(

14.03.2021 10:06:14
#447440 [+-] Piilota Suosittele

>>447425
Kakarana kun koulussa oli manteli / sinappikalaa, suolattua pinaattikeittoa tai muuta "Yrjöö!" herkkua, niin porukalla mentiin joko antonioon jossa lounasaikaan pizza 20mk tai aspeen pitakebab 15mk.
Amis aikana pikaruoka oli vaihtelua makaroni mössöihin, joten jolly grillin hotsit lisukkeilla alle 5€, yömakkaran makkispekkis 4€, don sergion pizzat ja limu alle 5€ tulivat tutuiksi.
Yhdessä työpaikassa jaettiin lounarit joten oli vaivatonta mennä ruokkiksella kebulaan ja syödä itsensä ähkyksi, kotona safkaksi riitti pari sämpylää / leipää.
Viimeisen 13 vuoden aikana kebuloiden tasot on tasaatuneet tai laskeneet joten maun takia voin tilata joskus parista paikasta kebua tai känkkyä.
Myös se että pääsin 1-vuoro työhön, on vähentänyt tarvetta hakea viidakko ateria, samoin vähentynyt baari koluaminen on laskenut tarvetta hakea yö mättöä.
Toki muutaman kerran vuodessa on kaverien kanssa "hauska" ilta jonka seurauksena takin taskusta löytyy joku mäkkärin purilainen, keittiön pöydällä on aamulla 4 rullakebua (ei mitään muistikuvia) tai 1-3 pizzaa käsittämättömillä täytteillä jnejne.
Nykyisin kotona kokataan kerralla 2-3 päivän sapuskat, samalla seurataan ruuassa olevien suolan, rasvojen ja kalorien määrää, joten kyllä sitä taitaa tavat & tottumukset vanhenemisen myötä muuttua.

[ 13 viestiä | ]