Ghost caught on tape Ghost caught on tape
Taksikyyti. Taksikyyti.
Batmetal Forever ja Barbaran perse :3 Batmetal Forever ja Barbaran perse :3
Katariina. Katariina.
Bongo Cat esiintyy Bongo Cat esiintyy
Taivasvanne on baras :D Ja Stormcloakit :D Taivasvanne on baras :D Ja Stormcloakit :D
Eurooppa Eurooppa
Hommat hoidossa :3 Hommat hoidossa :3
Vova-setä käy hammaslääkärissä Vova-setä käy hammaslääkärissä
Bongo Circulation Bongo Circulation
Uutisiin liittymätön media Uutisiin liittymätön media
Autistinen panokissa Autistinen panokissa
Bongo Cat driftaa etusivulle Bongo Cat driftaa etusivulle
Korkki auki karatella Korkki auki karatella
On tehtävä aikaa On tehtävä aikaa
Vai sil viisii Vai sil viisii
Kohta lähtee henki Kohta lähtee henki
Joku postasi mamu kritiikkiä Joku postasi mamu kritiikkiä
Torilla tavataan Torilla tavataan
Georgette. Georgette.
Aku saa parrua Aku saa parrua
Yritti päästä captchasta läpi Yritti päästä captchasta läpi
Sekalaista paskaa kovon uumenista Sekalaista paskaa kovon uumenista
Kuvakommentti Kuvakommentti
 794 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.92 MB, 3 tiedostoa, 05.03.2021 09:53:58
[ + 4 | ]

Yle propagandaa

[52151] [20210305_085143.jpg] [0.18 MB] [1064x1102] [] []
20210305_085143.jpg
[52150] [20210305_085147.jpg] [0.1 MB] [599x874] [] []
20210305_085147.jpg
[52149] [Screenshot_20210305-085319_Samsung-Internet.jpg] [0.64 MB] [1079x1780] [] []
Screenshot_20210305-085319_Samsung-Internet.jpg

yle

(122)  · 

propaganda

(106)
05.03.2021 10:22:44 | 10:24:31
#444532 [+-] Piilota Suosittele

Vituttaa kun kunnollinen luotettava journalismi on kadonnut kokonaan. Nykyään vain ajetaan omaa agendaa faktoista välittämättä...

Varsinkin YLEn kaltaisessa instituutiossa ei olisi varaa ajaa omaa asiaa, vaan keskittyä asiaan.

05.03.2021 10:44:18 | 10:45:53
#444541 [+-] Piilota Suosittele

Yllättyneet käsi pystyyn. Se on tiedossa ollut pitkään miten vasemmistolainen lato Yle on.

Ylessä heräsi myös pelko, kun Halla-Aho vaati yleltä poistettavaksi tukirahoja. Tukirahat eivät mene tiedon levittämiseen vaan agendan ajamiseen.

05.03.2021 16:11:33
#444595 [+-] Piilota Suosittele

Ennen vuotta 1991 Yle: "Neuvostoliitto on hieno maa jossa kaikki on hyvin ja toimii".
Sen jälkeen yle toimi(i) demarien pr-toimistona hillitysti, muttei huomaamattomasti.
2010 jälkeen "toimittajiksi / asiantuntijoiksi" kelpaa narkomaanit, porno taiteilijat, mt-lääke hoidossa olevat oikean ajatusmaailman omaavat ihmiset.
Yle perustettu v.1926, sodan jälkeen 1945 yleisradion pääjohtaja Hella Wuolijoki ja ystävänsä Hertta Kuusinen muovasivat ylestä mielipide vaikuttimen(propaganda laitoksen jonka tarkoitus oli muun toiminnnan oheessa esittää neuvostoliitto aina *hyvässä valossa / hengessä*).

[ 6 viestiä | ]