Kinkku kankku oih Kinkku kankku oih
Pojille oppia Pojille oppia
Venäläinen lowrider Venäläinen lowrider
Börh Börh
Alluha akhhbaar Alluha akhhbaar
Šakkia mongolin kanssa Šakkia mongolin kanssa
"Bitch you wanna play, I'll play bitch, come here bitch I'm "Bitch you wanna play, I'll play bitch, come here bitch I'm
Päivän safkat Päivän safkat
Israel Israel
Synnytys. Synnytys.
chief pontiac chief pontiac
ilveilyapina ilveilyapina
Australian elukat Australian elukat
savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD
Hönö putsaa Hönö putsaa
on rahaa on rahaa
Ripuls Ripuls
haltijoiden lahjad frodoille haltijoiden lahjad frodoille
Darkness Darkness
Muinaisista ajoista Muinaisista ajoista
Squad liderit kahvitauolla Squad liderit kahvitauolla
Viinavelka Viinavelka
Gellersson Gellersson
Hiljaa Hiljaa
 677 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto, 25.02.2021 00:03:50
[ + 2 | ]

ammattilainen

[51978] [0.mp4] [3.6 MB] [460x720] [] []

paketti

(29)  · 

nokkakärry

25.02.2021 08:05:53
#441857 [+1] Piilota Suosittele

Oon aina ihmetelly miksi näitä poikamiesboksin jääkaappeja kutsutaan jenkkikaapeiksi kun jenkkilässä jääkaappiin mahtuu hirvi vasoineen roikkumaan ja jääpalakone on ehdoton must.

25.02.2021 09:53:04
#441869 [+-] Piilota Suosittele

>>441857
Jenkkikaapissa on yläosassa erillinen pakastin. Siis omalla ovella, ei siellä jääkaapissa sisällä.
Mutta tosiaan ei ihme, et porukka on tuolla niin läskiä kun kaappiin tosiaan menee koko naapruston ruuat naapuruston kera...

25.02.2021 10:28:03
#441879 [+-] Piilota Suosittele

>>441869
Sehän se vasta kaappi on missä pakastinkin on jääkaapin sisässä. Kylmälokeroksi taidetaan kutsua. Semmosia ei ole kuin mökillä ja muissa tiloissa, jossa ihmiset ei asu.

25.02.2021 10:40:45
#441880 [+-] Piilota Suosittele

>>441879
Haet vaan jääkaappia pakastelokerolla niin löytyy. Erittäinkin tavallinen esimerkiksi vuokra-asunnoissa ja myydään vielä tanakin päivän. Melko paska viritys, koska yleensä aika paska eristys ovessa ja imee kosteutta ja näin ollen jäätyy umpeen aika nopeaa...

Väännetään nyt rautalangasta. eli tää on se sun "viritys"


Ja tässä taas jenkkikaappi

25.02.2021 19:44:16 | 19:44:35
#442021 [+-] Piilota Suosittele

>>442010

Ei kotijääkaapin siirtämisessä mitään ongelmaa ole. Vähän painavempien suurtalouskoneiden kanssa ei sitten noin toimitakaan.

26.02.2021 01:16:08
#442127 [+-] Piilota Suosittele

>>442021
Ei tosiaan. 18v sitten kun olin välillä mukana opiskelun ohella, piti muuttaa 240 tonnia painava kone.

Siitä pojat!


Noh, piti ostaa uudet siirtovälineet, pilkkoa kone osiin, suunnitella reitti (jossa autoin kun harmaahaps_et taas tienny), ja kyllä se vaan järjesty. Laskusta en tiedä, mutta sen vuoden tulos oli 5 miljoonaa.

Tilaaja määrää, yrittäjä kertoo hinta-arvion. Olen oppinut paljon varsinkin joskus jopa koomisista sijoitushaastatteluista.

[ 8 viestiä | ]