Mulla on oikeus! Mulla on oikeus!
Nuorisotyö Nuorisotyö
Masennustaja piirtää osa 1. Masennustaja piirtää osa 1.
Journey Journey
Saakelin some-huora Saakelin some-huora
Maga Maga
Niin. Niin.
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Naku annos Naku annos
Hullu nainen Hullu nainen
Behm ja elämän tarkoitus Behm ja elämän tarkoitus
sattana rasiti kivi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sattana rasiti kivi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Lol ruotsi Lol ruotsi
Tuura Tuura
Tutkimus menossa Tutkimus menossa
Näin Hitler nousi valtaan Näin Hitler nousi valtaan
velipoika oli napannu hienon kuvan velipoika oli napannu hienon kuvan
Hieno laji Hieno laji
Narratiivi vaihtuu vasemmalla. Narratiivi vaihtuu vasemmalla.
wheeo wheeo
Jakaa lapsille, jos eivät halua käyttää maskia Jakaa lapsille, jos eivät halua käyttää maskia
Vassari Vassari
Älykkyyden huipentuma. Älykkyyden huipentuma.
Otatsä muijalta pataan? Otatsä muijalta pataan?
 750 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 24.02.2021 22:10:03
[ + 4 - | ]

Yhteistyökykyinen vassari...

[51975] [Screenshot_20210224-210606_Twitter.jpg] [0.16 MB] [1080x509] [] []
Screenshot_20210224-210606_Twitter.jpg

ehdokas

(8)  · 

vasemmisto

(216)
24.02.2021 22:25:47 | 22:26:09
#441778 [+-] Piilota Suosittele

Oikein. Kokkaritkit on jo herännyt ps n tyhhmyyteen. Kristillistä on oletetusti vieläkin vajaita, jotka persuihin uskoo yhtä kovaa kuin jeesukseen.

24.02.2021 22:43:08
#441784 [+-] Piilota Suosittele

Siinäpä fiksu kaveri. Kertoo siis etukäteen, että aikoo valituksi tullessaan pistää persuille hanttiin kaikessa oli ehdotus mikä hyvänsä ja kieltäytyy kaikesta yhteistyöstä.
Eipä ole tuollaisella mitään saumaa yhteenkään lautakuntaan saati hallitukseen, vaikka valituksi tulisikin.
Siinähän sitten äänestää miten ryhmä käskee ilman mitään mahdollisuutta vaikuttaa päätöksiin.

25.02.2021 19:28:16
#442012 [+-] Piilota Suosittele

>>441784
Antti Rinne teki näin PS:n osalta, se oli vain naamioitu lisäpykäläksi ilmaston osalta, ja PS:llä oli selkärankaa olla liittymättä ilmastopaskaan.

26.02.2021 00:53:28
#442115 [+-] Piilota Suosittele

>>442092
olen demari, enkä kannata ilmastopaskaa

Demarit ei ole olleet demareita sen kun olen aikuisena sivusta seurannut. Kukaan ei oikeastaan ole sen puolella kuka rahaa tuo pöytään, ihmettelen syytä.

Juhlapuheissa se kuuluu ja näkyy, päätöksenteossa ei, vähän kuin vihreät, vaikka ei niin kiero.

[ 10 viestiä | ]