Naisen logiikka. Naisen logiikka.
Antti Virmavirta :DD Ruusulaulu :D Antti Virmavirta :DD Ruusulaulu :D
Kahden kerroksen väkeä Kahden kerroksen väkeä
Kotibileet Kotibileet
Neulasomena Neulasomena
Kirjoitti kirjeitä Kirjoitti kirjeitä
Alogasleiri :DD Alogasleiri :DD
alösdfjk alösdfjk
On hyvä. On hyvä.
Täällä vartioin minä Täällä vartioin minä
Paisti hävisi koivelle Paisti hävisi koivelle
hyvinkö pyörii? hyvinkö pyörii?
Shh shh shh shh.... only dreams now Shh shh shh shh.... only dreams now
Pakko kuunnella taas uusiks Pakko kuunnella taas uusiks
Tampere Tampere
Mauton tyyppi Mauton tyyppi
Ismo Ismo
EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!! EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!!
Itsepuolustus Itsepuolustus
Mätisäkki parkkour Mätisäkki parkkour
Moi :3 (ruokaa!) Moi :3 (ruokaa!)
Nigerialaiskirjeet Nigerialaiskirjeet
Nyt olet mennyttä >:3 Nyt olet mennyttä >:3
kvaak kvaak
â­°
 798 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 16.02.2021 15:59:08
[ + 4 - | ]
⇥

Shillä lailla 🤦‍♂️

[51800] [7e356c6f4cf24489511dba01ff8f2769.mp4] [0.34 MB] [432x768] [] []

ministeri

(10)
16.02.2021 16:42:44 | 16:43:02
#439428 [+-] Piilota Suosittele

Ravintoloille varmasti hankala paikka. Lisäksi suomalainen lainsäädäntö ei anna paljoa mahdollisuuksia muokkautua tilanteeseen. Ruokaraflat voi myydä sapuskaa ulos, mutta mitäpä teet viinan kanssa kun et saa tehdä yhtikäs mitään.

16.02.2021 16:48:21
#439431 [+-] Piilota Suosittele

Se, että suomessa on kauppoja ei tarkoita sitä että niistä pitäisi jotain ostaa. Ostan ulkomailta.

16.02.2021 17:42:42
#439437 [+-] Piilota Suosittele

mitähän varten tuo luulee että ravintolat on olemassa? taas niin vieraantunu elämästä kuin voi olla

[ 7 viestiä | ]