Tarvitsemme monikulttuuria koirapuistoihin Tarvitsemme monikulttuuria koirapuistoihin
Edorasin sanomat Edorasin sanomat
tänään mä saan tänään mä saan
/tubetus/ ylilauta /tubetus/ ylilauta
läskit läskit
Ei ollutkaan kommari Ei ollutkaan kommari
Tissit Tissit
häbis 911 häbis 911
OPPIIPAHAN OPPIIPAHAN
Haamu - Rotat Haamu - Rotat
Jos metsään haluat mennä nyt.. Jos metsään haluat mennä nyt..
Granit Granit
sellane juttu käytäjänimimerkille Psyyke sellane juttu käytäjänimimerkille Psyyke
näin mä nauran mun jutuille näin mä nauran mun jutuille
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
Tyttöjen peli Tyttöjen peli
omnomnom :3 omnomnom :3
phil collins krapula phil collins krapula
saha saha
hyvin nostettu hyvin nostettu
Loppu se rasismi! >=( Loppu se rasismi! >=(
Ihanat naiset Ihanat naiset
häppi 9/11 häppi 9/11
Staar Warssit vetää kikkeliheviä Staar Warssit vetää kikkeliheviä
 1 475 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 09.02.2021 01:17:16
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 09.02.2021.
👑 Katsotuin 09.02.2021.

luontoäiti

[51655] [greta.png] [0.99 MB] [720x543] [] []
greta.png

luontoäiti

 · 

greta thumberg

(9)  · 

vuodenajat

09.02.2021 13:05:03
#437351 [+-] Piilota Suosittele

Kappas, päivän peppukipeän miehen todellisuus pakoilu viesti ... niin että edelleenkin ne 97% maailman oikeista tiedemiehistä ei ilmeisesti tiedä mistään mitään, mutta Teppo-poika on päättänyt että ärsyttää niin se on sitten totuus ... voi vittu mitä pellejä ...

10.02.2021 01:29:45
#437588 [+-] Piilota Suosittele

>>437308 meinasin tehä erillisen version mihi shopattu slayerin pärstä ja mätkii dildolla perseelle en sit viittiny.... joku raja pilkan teossaki oltava ainaki mun mielestä... en tiiä mite se sulta sit onnistus... :D

11.02.2021 14:45:49
#437888 [+1] Piilota Suosittele

... ja ketään ei häiritse se että tuo piirtäjä on tunnettu äärioikeiston edustaja ? ja mm. rokotevastainen, ilmastonmuutos kieltäjä, rasisti, salaliittoteoreetikko, ja pari muuta asiaa ? No ei tietenkään koska siinähän pilkataan teini-ikäistä naista ! kyllä te jätkät olette totaalisen spedejä, en muuta sano ...

11.02.2021 18:56:36 | 18:57:22
#437941 [+-] Piilota Suosittele

>>437411
Silti saanut aikaiseksi, kiertänyt maailmaa, tavannut ihmisiä ja kerännyt elämänkokemusta tähän astisen elämänsä aikana enemmän kuin sinä koneesi ääressä tulet koskaan saamaan, kiertämään, tapaamaan tai keräämään.

25.02.2021 17:09:36
#441903 [+-] Piilota Suosittele

>>437941
Totta, mutta onnistumatta siinä kovinkaan. Käykää lapsoset ne koulut läpi nuorena, niin ymmärrätte, no osa teistä kuinka suuri osuus on uudella sellutehtaalla metsien hävittämiseen Suomesta (0% ja miinukselle menee, eli hyväksi), ja kuinka hirmuisesti se saastuttaa. Hirmuisesti, mutta niin häviävän pienesti. TÄLLÄ! me tienataan, ei Urpilaisilla.

[ 15 viestiä | ]