False Positive - Supplier False Positive - Supplier
DOOMROAR - Horizon DOOMROAR - Horizon
allahu akbar allahu akbar
Jeesuksen pääsiäinen nykyaikana Jeesuksen pääsiäinen nykyaikana
viu viu viu viu viu viu
Hitler fan. Hitler fan.
Midnight Uli Midnight Uli
Koo Koo
joku vittu saatana joku vittu saatana
Willem ja Noidan käsikirja Willem ja Noidan käsikirja
Hahaa, behmoisa masu olikin ansa >:3 Hahaa, behmoisa masu olikin ansa >:3
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Lame selfie bee vol.3 Lame selfie bee vol.3
Tälläseltä normot näyttää Tälläseltä normot näyttää
Periantai Periantai
Mitä muutakaan odotitte? Mitä muutakaan odotitte?
Tähän se ääniefekti Tähän se ääniefekti
Kuinka saada kavereita Kuinka saada kavereita
Himmlerin sieniretki Himmlerin sieniretki
Viestintäongelmia Viestintäongelmia
False Positive - Fundamental (3/3) False Positive - Fundamental (3/3)
False Positive - Incantation False Positive - Incantation
Tarpeeksi kova kakkonen niin kengät kastuu varmasti Tarpeeksi kova kakkonen niin kengät kastuu varmasti
sekoomus sekoomus
@-
 710 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 07.02.2021 14:35:20
[ + 5 - | ]

heh

[51593] [b0vyt.jpg] [0.06 MB] [720x652] [] []
b0vyt.jpg

greta

(72)  · 

lapsuus

(11)  · 

unelma

(22)
07.02.2021 15:02:44
#436907 [+3] Piilota Suosittele

Nythän juuri tuli taas uusi paljastus todisteineen siitä, että Gretan twiittejä ohjataan taustaryhmän toimesta ja Greta on pelkkä sätkynukke. Todiste-twiitti Gretan tililtä toki poistettiin nopeasti, mutta oli sen aika moni ehtinyt näkemään.

Rikkaiden vanhempiensa lelu, jonka ovat myyneet Antifalle ajaakseen omia ajatuksiaan.

Pitää muistaa, kuinka Gretasta oli oikeaksi todettu kuva Antifa-paita päällä ja joka sitten selitettiin, että se oli hänen äitinsä paita. Niin tai näin, niin toinen vaihtoehto olisi, että Greta olisi Antifa-huuruinen anarkisti ja toinen vaihtoehto, että hän on käsinukke, jonka takapuolessa syvällä on Antifan lonkerot, joiden jäsenenä syvissä vesissä hänen äitinsä/vanhempansa uivat.

08.02.2021 03:45:54
#437064 [+-] Piilota Suosittele

Höh, taas puututaan epäolennaisuuksiin. Reetalla on hyvät ideat ja mitä sitten jos jotku muut kirjottaa ne ja kertoo sille, että mitä julkasta millonkin? Ihan ihmeellistä natsiporukkaa taas linjoilla ku ei uskota sokeasti, että mitä autistin nimissä naputellaan nettiin. Häpiäisitte, saatana.

08.02.2021 11:12:06 | 11:12:38
#437092 [+-] Piilota Suosittele

Tuo peppukipu Gretasta on yhtä aikaa huvittavaa ja irvokasta. Moneen kertaan on sen todennut että kuunnelkaa tiedemiehiä, älkää häntä.

Anyways, puolivammaisen teinitytön haukkuminen ja suoranainen halveeraaminen lähinnä kertoo asiasta epätietoisille minkälaista porukkaa ilmastodenialistit todella ovat.

08.02.2021 14:56:16
#437111 [+2] Piilota Suosittele

>>437092
Et kai tarkoita, että Gretan ja hänen vanhempien tekemisiä ei saisi arvostella ja tuoda epäkohtia esiin ja myös vitsailla niistä?
Jos jollain on jokin diagnoosi, niin silloin se saisi tehdä mitä vain ilman arvostelua, vaikka olisi ilmastonmuutoksen kasvot ja mietitty Nobel -palkinnon saajaksi?

09.02.2021 22:43:51
#437537 [+-] Piilota Suosittele

>>437111
Tuota mä itse asiassa tarkoitin.
Vapaassa maailmassahan me eletään, eli elämöi niinkuin haluat, mutta jos kontribuutiosi tähän asiaan missä on ihmiskunnan tulevaisuus ja maailmantalous vaakalaudalla niin tuo fiksaatio yhteen teinityttöön on aikamoista lillukanvarsiin takertumista.

Siis oikeesti, Gretahan on käytännössä pelkkä baitti peeloille.

[ 8 viestiä | ]