Haavisto ottaa mallia Trumpista Haavisto ottaa mallia Trumpista
Ok, mut ok :D Ok, mut ok :D
Iloinen Kauppinen Iloinen Kauppinen
raikku laittaa urut solmuun raikku laittaa urut solmuun
pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3 pitää tehdä hyvä kuperkeikka :3
Tietäjät tietää mikä homma Tietäjät tietää mikä homma
Perspilluja Perspilluja
THL Rokotemainos THL Rokotemainos
love love
maisa maisa
Molchat Doma - Sudno Molchat Doma - Sudno
Joulukuusessa :3 Joulukuusessa :3
tänäään oli meow :3 tänäään oli meow :3
Mieslapsibingo Mieslapsibingo
tissit tissit
Mr_Pihvi vs. OispaSYKSYman Mr_Pihvi vs. OispaSYKSYman
Apustaja tom Apustaja tom
Varaluukku X - Piirtämään vaan Varaluukku X - Piirtämään vaan
Mielenkiintoista Mielenkiintoista
wonton tarina :3 wonton tarina :3
Jouluinen kas Jouluinen kas
bellen pillu bellen pillu
Joulubondagepuu Joulubondagepuu
LSD + 60's LSD + 60's
 1 244 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 06.02.2021 14:35:57
[ + 11 - | ]

lauantaiaamu

[51560] [viinabilbo.jpg] [0.04 MB] [500x499] [] []
viinabilbo.jpg

bilbo

(5)  · 

kossu

(13)  · 

lotr

(97)  · 

viina

(136)  · 

valupertti

(87)
07.02.2021 00:15:52
#436690 [+-] Piilota Suosittele

Pariviikkoa sitten meni ainakin neljänä päivänä ko. viikkona litran pullo Suomi-viinaa koska oli tehtäviä, joita en millään olisi pystynyt suorittamaan ilman humalatilaa ja viinaa on helpompi piilottaa juomapulloon kun vastaava määrä olutta. Oli kyllä tunne, että deleriumin rajoilla käytiin. Enään ei kirkasta kuin korkeintaan kerran viikossa ja vahvemmin laimennettuna.

[ 5 viestiä | ]